1.741 visninger
|
Oprettet:
Kat efter sterilisering {{forumTopicSubject}}
Vores 5 måneders gamle killing/ungkat er blevet steriliseret i Onsdags. Hun var meget medtaget indtil igår aftes. Nu virker hun ikke ligeså søvnig eller usikker, men hun er meget apatisk.
Hun er smertedækket med Loxicom og har en bodystocking på. Har ringet til dyrlægen, der siger at så længe hun spiser og kommer på bakke (tjek til begge) er der ikke noget at være bange for.
Jeg er bare lidt ked af at hun virker så ligeglad og trist - sidder bare og stirrer ud i luften.
Er der nogle af jer der har nogle erfaringer/gode råd?
Hilsener
Philip
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
jun 2019
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 7 Svar: 65
Kan det være medicinen der sløver? Eller bodyen? Har hørt før at katte tror de er "spærret inde" når de får sådan en på.
aug 2019
Følger: 13 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
Men det er hårdt, når ens lille ven ikke er sig selv.
Endnu engang tak for jeres svar.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Har altid brugt bodystocking på mine - for mange der pillede
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
hvis du ikke er tryg ved det, så få en tid hos dyrlægen
er der noget grund til at hun har body på?
jeg har aldrig haft brug for en til mine, og har da pt 4 hunkatte og har haft 7 andre. Hellere ikke på internatet brugte vi dem. Hellere ikke kraver.
hvis jeg var dig ville jeg tage den af, når du kan holde opsyn med hende. Og så på om natten. for tænker at det vil være de færste katte som vil syntes godt om sådan en
nov 2008
aug 2019
Hun skal nok blive sig selv igen, men det tager lidt længere tid end jeg havde forventet.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
for det vil være en god ting at få det skrevet ind i hendes papirer, sådan at hvis hun skal i narkose igen på et tidspunkt, så ved dyrlægen at vedkommende skal vælge en anden narkose
jeg havde en som også blev meget påvirket af narkosen da han blev kasteraret. så da han skulle have fjernet en tand ja så valgte dyrlægen at bruge en anden slags.
nov 2008
aug 2019
Hun skal have smertestillende 7 dage fra torsdag, dvs indtil på torsdag næste uge. Ville være meget ked af, hvis hun følte nogle som helst smerter.
Kat efter sterilisering