Er han ulykkelig? {{forumTopicSubject}}
Min elskede killing, Fizzy, er efterhånden snart et halvt år gammel, og han har nu været alene i godt og vel 1½ måned. Han har altid været den kærlige killing, og han elsker at putte. Men her på det seneste er jeg begyndt at tro, at han er ulykkelig eller at han keder sig.
Han går rundt og miaver konstant. Når han ikke sover, spiser eller leger, så miaver han højt og længe, og er slet ikke til at komme i kontakt med. Han laver en allerhelvedes masse ballade (han er jo killing), han har masser af aktiviteter han kan lave (kradsebræt, legetøj, slås med hunden) og jeg leger også tit med ham. Alligevel virker han ikke glad, når han miaver sådan. Det er især slemt om natten. Jeg bor i en etværelses lejlighed, så han går frit rundt også der hvor jeg sover. Det er så slemt nu at jeg ikke får sovet, fordi han larmer så meget. Og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, eller hvorfor han miaver.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 163
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
Da vi så fik Zig er han levet så meget op, en helt anden kat jeg har fået igen
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 40
Jeg håber ikke, det er fordi han savner en katteven. Jeg må kun have én hund og én kat her, så det ville jo være rigtigt synd
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 6 Emner: 18 Svar: 528
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Nej. Katte er territorielle dyr, som man ikke tager med til "træf" og træning ude i byen.
Når katte leger/integrerer med andre katte, er det typisk katte, der bor sammen. Og nogle fritløbende katte finder måske selv kammerater udenfor.
Er han ulykkelig?