Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  groming
  • #1   9. jun 2010 jeg får det gjort hos dyrelægen der bliver de bedøvet så de ikke får en grim oplevelse. jeg gav lige knapt 900,- for at få klippet felix inkl vaccine

• #3   9. jun 2010 jo det er korthårdet jeg får dem bare ikke friseret og nu trænger de bare til en ordenlig omgang. smiley

har lige givet dem en tur, men en special dyr børste (noget nyt på marked)
    og jeg syntes bare der bliver ved at være fælning. smiley

• #4   9. jun 2010 Ja Randi, selv om du børster 2 gange hver dag, vil de stadig fælde. Tror kun det er de hårløse der ikke gør smiley

• #5   9. jun 2010 ja ok godt ord igen, det nu mængden jeg tænkte på. smiley

• #6   9. jun 2010 mine fælder osse enormt fra marts april og til nu, store totter, men det bliver man nødt til at leve med. Hvis katten ellers virker frisk og rask og får god kattemad, så er det i hvert fald ikke noget sygeligt. Hvis det kan være nogen trøst

• #7   9. jun 2010 Hvis det er året rundt han fælder helt vildt, så prøv evt. at blande noget hair & skin-foder i hans sædvanlige tørkost. Og giv fed fisk, fx fersk dampet laks, et par gange om ugen. Gærtabletter er også gode for hud og hår ... om ikke andet smager de godt smiley
    Specialbørster der måske skærer hårene over (?) ville jeg holde mig fra. Frisør til korthårskat ser jeg ingen mening i.

Mine katte fælder normalt ikke så meget, men lige pt - som altid i maj-juni - SKAL jeg ellers love for, at de smider vinterpels. Jeg bruger en almindelig tættekam, og den kan frisere mængder af hår af.

• #8   10. jun 2010
    Vil ikke anbefale dig at sende dine katte til hundefrisør. Synes det er synd, at de skal være der en hel dag og sidde der i et bur ved siden af hylende og gående hunde.

Kan anbefale dig at investere i en Furminator til katte. Den er rigtig effektiv hvad fældning angår. Bruger den ca. en gang om ugen på mine. Pelsen bliver fin og blank og de fælder næsten ikke mere smiley

• #9   10. jun 2010 Jeg har haft Balder til hundefrisør, hun klarede det uden at bedøve ham, han var lidt utryg men det tog 15 minutter så var det hele overstået og vi kunne tage ham med hjem, fin og nyklippet. klipningen var dog for at afhjælpe knuder og ikke pga fældning
    jeg ville dog aldrig få klippet chester, der er korthåret. Han fælder også, rigtig meget, men det er heldigvis kun i forsommeren, så bliver det bedre.

Kommentér på:
groming

Annonce