Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oppustet?
  • #1   25. maj 2010 Kan hun have orm? Kan hun være drægtig?

• #2   25. maj 2010 Så vidt jeg ved, nej. Hun har altid været indekat, så det ville undre mig hvis hun var drægtig, og orm.. Puh, det håber jeg ikke. Hvordan kan man se om hun har det?

• #3   25. maj 2010 Hej sarah. vi har jo snakket med hinanden allerede før du fik lov at få Blubbe.Og jeg sagde allerede dengang at jeg meget gerne ville komme ind til dig for at se hende. Jeg har nu gået og ventet på svar fra dig på hg i snart 14 dage.Jeg håber at jeg på denne måde får lidt respons. Jeg har prøvet at ringe og jeg har også prøvet at skrive til dig privat på hg,dog uden respons.Håber at det lykkes på denne måde.
    Det er ikke normalt at hun er oppustet og hård på maven.

• #4   25. maj 2010 Anita S - Måske du så bare skulle lade det ligge.
    Når du ikke får svar betyder det vel at hun ikke er interesseret i at du kommer.

Sarah U - Jeg tænker også at hun kan være drægtig.
    Men et smut til dyrlægen med hende. smiley

• #5   25. maj 2010 Det lyder ikke normalt, jeg ville nok skynde mig at få en aftale hos dyrlægen, sådan så h*n kan undersøge, hvad det skyldes.

• #6   25. maj 2010 Anita acceptere dog at hun måske ikk vil have du skal komme.. er et utrolig mærkelig sted at skrive på åbent forum skriv privat og hvis hun ikk svare jamen så er hun nok ikk interesseret i du kommer..

jeg ville også tage katten til dyrlæge til tjek

• #7   25. maj 2010 tilslutter mig osse forslaget om dyrlæge. Det er ikke altid man kan se om katten har orm. Men du kan se det i afførringen, eller om hun "klør" omkring anus efter toiletbesøg.

• #8   25. maj 2010 Har man en aftale om man vil se katten i sine nye omgivelser er det vel ok at skrive her, hvis andet ikke har givet pote.

• #9   25. maj 2010 øhm Hvis katten kommer fra Anita, og hun ikke har fået respons på sine henvendelser, så forstår jeg sørme godt hun forsøger igennem denne tråd..

Men det lyder som om hun har orm din missepige

• #10   25. maj 2010 Tak for alle svarene smiley Jeg har ringet til dyrlægen, og han nævnte også orm, så nu skal Blubbe og jeg derhen på fredag og se hvad det er for noget.

Anita - Jeg har da skrevet et brev til dig på hg, mener det var tirsdag eller onsdag sidste uge?

• #11   25. maj 2010 jamen eftersom hun har givet katten vidre så har hun da på ingen måde krav på og komme på besøg så.. det burde være gjort inden katte blev afleveret.

Så hvis sarah ikk vil have det jamen så er det sådan det er og det raver da ikk alle os andre den må man tage personligt efter min mening

• #12   25. maj 2010 er det ikke en helt anden tråd vi er ude i nu ???

• #13   25. maj 2010 Hmmm - jeg ville da nok også tilbyde at komme og opleve "fænomenet" ved selvsyn var det en kat fra mig. Ville sikkert også føle mig lettere trådt på manchetterne var der ingen reaktion på mit tilbud. At katten er ude af mit hjem er ikke det samme som jeg ikke bekymrer mig om den.

De der skjulte hentydninger og halvkvædede viser - dem er der ingen der kan bruge til noget.

• #14   25. maj 2010 Er tilbøjelig til, at give Lis ret, men det virker som om der er mere bag.. ved det ikke, men vigtigst er det at hun kommer til dyrlægen:)

• #15   25. maj 2010 Det var bestemt ikke min mening at ignorere Anita, det vil jeg gerne lige slå fast. Jeg havde altså skrevet en besked til hende i tirsdag eller onsdags, men hun har af uvisse årsager åbenbart ikke fået det, så nu har jeg skrevet til Anita igen. Jeg mener det er helt fair at hun kommer og ser hvordan Blubbe bor, og hvordan hun har det, og jeg ved at Anita er rigtig sød, så det er slet ikke noget problem.

Ville bare lige sikre mig at I ikke render rundt og tror jeg er en kold kælling smiley

• #16   25. maj 2010 Sarah

Du behøver slet ikke at forklare os noget som helst, for det er unfair af Anita at bruge et offentligt forum til at skrive private beskeder til dig.

Jeg har tilladt mig at kopiere hvad brugerbetingelserne siger om den slags:

<b>2.4 Private beskeder via Forum

Private beskeder via Forum er ikke tilladt. Der er oprettet et beskedsystem til det samme og KatteGalleri.dk henviser dig til at benytte dig af dette.
    Overtrædelser af dette vil medføre sletning af indlægget, og i gentagelsestilfælde vil du modtage en officiel advarsel.

• #17   25. maj 2010 Sarah lyder bare rigtig godt, og nej jeg troede nu ikke ud fra det du skrev, at du er en kold kælling:), undrede mig bare over hvad der foregik.
    Men godt at du fik slået fast at I to ikke er uvenner og at katten kommer forbi dyrlægen, for ja det kunne godt lyde til orm.

• #18   25. maj 2010 Lise ©

Hvad skal de sure opstød til for? Men du kæser/ved åbenbart noget som ikke står i tråden?

• #19   25. maj 2010 Lis

Sure opstød?!? Det er da vidst dig der læser noget, som ikke står nogensteder......

Jeg kender ingen af dem der deltager i tråden.

• #20   25. maj 2010 Lise

du virker da ellers temmelig belærende - og får ihvertfald den en parts kommentarer til at lyde som de burde være private.

• #21   25. maj 2010 Lise. Nemlig sys også der er regler omkring dette..

Sarah har intet og skulle forklare over for os andre.

• #22   25. maj 2010 Lis

Det Anita skrev var/ er jo en privatbesked som intet havde med trådens emne at gøre, og eftersom mit svar var henvendt til Sarah så kan jeg ikke lige se hvad det belærende skulle være ved det, men det kan du måske lige forklare mig, nu du er kommet så godt igang?!

• #23   25. maj 2010 Lise ©

En forklaring kan altid opfattes som pb - det ændrer ikke på du leger politibetjent - ingen gør det uden at ha' et formål - du kunne jo også selv have sendt en pb

• #24   25. maj 2010 LOL - min tanke var nu en helt anden, for der var en held del der løb med på vognen, og fik det til at lyde som om Sarah havde gjort noget forkert, hvilket hun da bestemt ikke har, at du mener, at jeg leger politibetjent ved, at give Sarah et venligt klap på skuldren, det må du selv om.

• #25   25. maj 2010 Sarah og jeg har snakket sammen i dag i tlf.og har en aftale om at jeg må komme og se til blubbe i løbet af næste uge og til de der mener at det er urimeligt af mig at jeg gerne vil se hvordan den har det Tak for lort. Sarah og jeg havde allerede før hun fik lov at tidligere ejer haft kontakt til hinanden og havde "aftale" om at hvis hun var den heldige,så måtte jeg gerne komme og se hende... Håber at den ged er baberet nu så.

• #26   25. maj 2010 Der er da ingen der synes at det er urimeligt, at du vil tale med Sarah, men det er lidt upassende, at bruge et offentligt forum til at formidle private beskeder smiley

Kommentér på:
Oppustet?

Annonce