Hvordan gør i nytårsaften??? Hvordan gør i nytårsaften???
Ja, det er i år første gang vi skal holde nytår med katte... Lige nu lyner og tordner det udenfor og Sheva er allerede kravlet under sofaen.. Vi kunne pludselig ikke finde hende og fandt hende så inde under sengen.. vi fik så lokket hende med ind i stuen, da det jo er her vi opholder os... Hun krøb bare hen over gulvet og så tænker jeg.. Hvad dælen gør vi til nytår.. Vi bor jo i en lejlighed inde midt i byen og vi havde egentlig tænkt os, at have en stille og rolig nytårsaften, kun min kæreste og jeg + kattene.. Men jeg syntes det er synd, hvis Sheva skal være så bange hele aftenen/natten... Så råd til, hvad man kan gøre modtages med kyshånd...
Mvh. Stine
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Jeg har ikke selv det problem med mine egne katte.. De reagere slet ikke på hverken torden eller fyrværkeri..
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 43
Men der ved midnat plejer de selv at løbe ind imens det værste er der (:
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Man kan hos dyrlægerne købe en speciel cd med fyrværkerilyde, og det er meningen, at man så jævnligt skal afspille den, først helt lavt og så gradvist skrue op for lyden.
Det skulle vænne dyrene til lydene, men man skal starte i rigtig god tid før nytår.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm/cms/id=531/sprog=1/item=yes/
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
hvilket jeg heller ikke gjorde da jeg havde hund, jo mare unormal man gør dagen, jo mere utryg bliver dyret
Hvordan gør i nytårsaften???