{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.683 visninger | Oprettet:

Hvordan fjerner man lugten af kattetis? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Har et seriøst problem.

vi har ude katte som er ude om dagen og inde om natten. vi har så katte lem så de kan gå ud og ind som det passer dem om dagen.

Men men men. så har vi haft en fremmede kat inde som har over pisset hele kælderen og skidt. vi vågnede for leden nat fordi der var skrig i kælderen, det var en anden han kat som var inde som ikke lige var vores.

men hvad gør jeg med lugten. det skinker har prøvede med rodolon. hjælper ikke.
klorin. hjælper heller ikke.
almindelig rengørrings middel. hjælper heller ikke.
prøvet med nålefyrs dråber i vandet som dyrlægen sagde. det hjælper ski heller ikke.

der er nye fure i klinkerne. er bange for at det er trænge for godt ned. fordi vi opdagede det først om morgen da vi bare skulle have den kat ud.

jeg er ved og være tude færdig fordi det skinker.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan fjerner man lugten af kattetis?
  • #2   31. jul 2009 Missemor.

vi tror ikke den har nogle ejer. fordi vores naboer døjer også med at den går ind og strinter, har vi lige fået afvide. min mand prøvede at finde af om den havede et øre mærke med det havede den ikke. vi slap den ud igen fordi vi ikke var sikker på den ikke havde nogen ejer. vi ville ikke ringe til katte hjemme hvis den havede en familie. det ville være synd. men så har vi snakket med naboerne som tror den ikke har nogle ejer fordi den også gik ind hos dem. de har også katte.

men ved det ikke

• #3   31. jul 2009 kan i ikke sætte annoncer op rundt om i byen, fx i supermarkeder osv evt. med billed af katten, og så skriv at i er flere der er trætte af at denne kat går ind i jeres hjem......

kan i desuden ikke se om katten ser velplejet ud. Mange vildkatte har ofte en pjusket mindre pæn pels m.v. Har den det kunne det jo godt tyde på at det er en hjemløs kat smiley

• #4   31. jul 2009 Ville sige rodalon, men når du har prøvet det, aner jeg det virkelig ikke:/

• #5   31. jul 2009 Så det her på andet forum i dag:
    (link fjernet)

(vil lige nævne at jeg absolut intet kender til det)

• #6   1. aug 2009 okay. nåt vi ser katten på lang afstand ser den ud til og få mad hver dag. men når man ser den tæt på ser den meget pjusket ud.

men der skal vel også meget til før en kat går ind af en katte lem. eller ind i folks huse. ved det ikke. men det bare trælst.

• #7   1. aug 2009 Hvis han render ind til katteejere med neutraliserede katte, så er det nok deres madskåle han er interesseret i. Så prøv om du kan finde ejeren, det kan jo være han er savnet. Spørg naboer, sæt opslag op og tjek efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk . Hvis du finder ejeren så få bed denne om at få katten kastreret.

• #8   2. aug 2009 jeg måtte sømme vores katte lem til, pga besøg fra andre katte. De gik også efter madskålen men de tissede også indefor, og de slås med mine katte som er kastrater, så mine katte fik bank og jeg måtte til dyrlæge med dem. Men tror ikke de er hjemløse det var bare god mad vi havde. jeg valgte så at sømme vores lem til, for når man lader fetile katte rende rundt, tror jeg nu ikke jeg kunne snakke ejerne til fornuft alligevel.

• Lena J
    Lena J Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #9   17. jul 2014 Hjælp ! Jeg har hund, men har nu for 2. Gang haft besøg af en fremmed kat, som har pisset inde i min lejlighed. Det STINKER.... Nogen tips til at finde ud af hvor katten har pisset, for kan ikke se det nogle steder. Har skrubbet vægge, skabe og gulve. Vasket møbler osv. Og det stinker stadigvæk er ved at blive sindssyg

Kommentér på:
Hvordan fjerner man lugten af kattetis?

Annonce