Hvordan fjerner man lugten af kattetis? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Har et seriøst problem.
vi har ude katte som er ude om dagen og inde om natten. vi har så katte lem så de kan gå ud og ind som det passer dem om dagen.
Men men men. så har vi haft en fremmede kat inde som har over pisset hele kælderen og skidt. vi vågnede for leden nat fordi der var skrig i kælderen, det var en anden han kat som var inde som ikke lige var vores.
men hvad gør jeg med lugten. det skinker har prøvede med rodolon. hjælper ikke.
klorin. hjælper heller ikke.
almindelig rengørrings middel. hjælper heller ikke.
prøvet med nålefyrs dråber i vandet som dyrlægen sagde. det hjælper ski heller ikke.
der er nye fure i klinkerne. er bange for at det er trænge for godt ned. fordi vi opdagede det først om morgen da vi bare skulle have den kat ud.
jeg er ved og være tude færdig fordi det skinker.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 104
vi tror ikke den har nogle ejer. fordi vores naboer døjer også med at den går ind og strinter, har vi lige fået afvide. min mand prøvede at finde af om den havede et øre mærke med det havede den ikke. vi slap den ud igen fordi vi ikke var sikker på den ikke havde nogen ejer. vi ville ikke ringe til katte hjemme hvis den havede en familie. det ville være synd. men så har vi snakket med naboerne som tror den ikke har nogle ejer fordi den også gik ind hos dem. de har også katte.
men ved det ikke
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
kan i desuden ikke se om katten ser velplejet ud. Mange vildkatte har ofte en pjusket mindre pæn pels m.v. Har den det kunne det jo godt tyde på at det er en hjemløs kat
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 334
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
(link fjernet)
(vil lige nævne at jeg absolut intet kender til det)
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 104
men der skal vel også meget til før en kat går ind af en katte lem. eller ind i folks huse. ved det ikke. men det bare trælst.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
jul 2014
Følger: 1 Svar: 1
Hvordan fjerner man lugten af kattetis?