675 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Foder til killing Foder til killing

Hej

Hvilket foder vil I anbefale til killing som det absolut bedste?

Lige pt. Har hun fået smilla, men kan være i tvivl om hendes mave kan tåle det, og om det overhoved er godt nok. Det var blot det hun fik da vi købte hende.

Bør man vælge et kornfrit?

Rigtig god dag til jer:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til killing
  • #1   28. sep 2022 Jeg må indrømme, at jeg aldrig har hørt om Smilla kattefoder. Så jeg kan ikke rigtig sige noget imod det smiley

Vores er glad ved Arion og et andet mærke, hvis navn jeg lige har glemt. Kan prøve at tjekke op på det, når jeg kommer hjem. Hunden fodres også med Arion, og er glad for det.

• #2   28. sep 2022 Mmmm ja jeg bruger Orijen som hoved foder, det vigtigste er, at der står kød på de første 3 pladser, for husk, at alt det som ikke er kød, kan udgøre en stor del af fodret, og katte skal altså have kød !

• #3   28. sep 2022 jeg må så være ærlig og sige at jeg slet ikke bruger killingefoder

dels fordi jeg har så mange voksne at det er svært at skulle foder en killing afskilt fra de store
    mens også fordi jeg nu flere gange har prøver at killingen ikke har ville spise killingefoder
    så jeg har simpelhen hen sagt at de får voksenfoder alle sammen.

Dog hvis det er mindre killinger så bruger jeg Royal canin babycat, og eller killingvådfoder

• #4   29. sep 2022 Mine killinger spiser voksenfoder, selvom der er killingefoder frit fremme.
    Problemet er de "gamle" katte spiser killingefoderet smiley

• #5   29. sep 2022 Ja altså.. Elvis voksede op på diabeteskost fra han var ca. 20 uger, og han blev både en fin og sund mis smiley

Mit foretrukne mærke er nok Royal Canin, men der er vi så forskellige smiley

Kommentér på:
Foder til killing

Annonce