Min kat kan ikke gå efter medicin Min kat kan ikke gå efter medicin
Hej
Håber nogen kan svare på dette.
Mit kat havde fået sat på sin hale efter bid eller noget fra en anden kat.
Jeg var til dyrlægen i mandags og fik noget medicin til hende jeg skulle give dagen efter.
Men hun kan skubikke gå ordentligt, det som hun lige er kommet ud af narkose, sidst hun fik medicin var ved 19-20 i går aftes og dyrlægerne siger man ikke kan give hende noget modgift, da det vist er en sjælen bivirkning.
Andre end mig der har erfaring med det her?
Jeg er meget nervøs for min kat og det ikke blevet bedre igennem natten.
jun 2021
Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 9
Også har jeg fået nye piller hjem af et anden mærke som jeg skal give hende fra imorgen tidlig, men hun havde også feber, og med det stik han gav burde hun komme til at gå normalt, så det håber jeg virkelig på
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.000
Smertestillende kender jeg men har ingen problemer med det
Hvordan har hun det i dag?
jun 2021
Men hun spiser og drikker
Går også i kattebakke.
Men nogen af jer som ved om et bid i halen kan føre til ben problemer fx virus til nerven eller noget? For det ser lidt ud som hun slinger rundt pga hendes venstre ben, og de har tjekket hende igennem med bevægelser og luft vej og det som det skal være
Men dyrlægen sagde også hvis hun ikke har det bedre i morgen, må jeg nok sige farvel til hende og det ønsker jeg jo heller ikke, så håber på et stort mirakel.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.544
Man kan jo ikke bare dømme den til aflivning uden grundig undersøgelse og når den spiser og drikker og går på kattebakke.
Der kan jo ligge andet bag.
Jeg synes - selvom det er dyrt, at du skal prøve at ringe til den vagthavende dyrlæge i aften som forhåbentligt er et større sted med alt udstyr parat.
HVIS det var min kat kom den forbi en anden dyrlæge.
jul 2008
jul 2008
Tænker om der har været noget med den anden kat
Men lad være med at aflive men få en anden dyrlæge til at tjekke hende. For det er ikke normalt
Selv om at jeg har været på Kv i 6 år har jeg ikke hørt om sådan et tilfælde
Men ved at nogen gange reagere katte anderledes på narkosen end man lige tror. Men det foretager sig i løbet af et par dage
Måske en blodprop pga stress?
Så find en dyrlæge med større speciale indenfor katte
For der kan gøres meget mere end bare et tjek
Og går det helt galt så kontakt Lise Bang Hansen. Hun er super dygtig
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 560
jun 2021
Katten har ikke været under narkose, MEN den går som om den har været.
Det hel startet som sagt med at hun blev bidt i halen og fik medicin mod det, men efter hun fik med medicin for 2 gang på første dag vi startet op med det, begyndt hun på det.
Vi har så været hos en anden dyrlæge hvor de kan hende et stik af noget der skulle stoppe et eller andet jeg ikke husker, samt nogen nye piller som er bred tagende.
Idag har hun fået 1 gang medicin i morges og skal have igen i aften, han mener kan bytte blive normal igen efter weekenden.
Hun er begyndt at kunne gå, men det gynger stadigvæk lidt for hende, og hun sidder også lidt underligt i forhold til normalt.
Men ved ikke om hvis bidet i halen har lavet så meget bakterier at der måske påvirker fra halen og hen til nogle nerver eller lign??
aug 2010
jun 2021
aug 2010
jun 2021
aug 2010
R.I.P. lille mis
sep 2018