2.081 visninger
|
Oprettet:
Kan min kat være "stum"? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Har et lille spørgsmål omkring min killing på 13,5 uge
Ved ikke om det er normalt for en killing, men når hun snakker, så kommer der et lille piv, ellers er det bare luft.
Nogen gange er der slet ikke lyd på, så er det bare luft - og nej, hun hvæser ikke, kan sagtens se forskel
Det er som om at hun skal anstrenge sig lidt ekstra hvis der skal lyd på - hun fejler ingenting, hun er i tip top stand
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
på internattet fik vi engang en voksen hunkat ind, Putte. Hun kunne ikke sige noget andet end en mærkelig luftagtig pustelyd.
hun blev tjekket hos dyrlægen, og der var bare ikke noget galt med hende
men får killingen tjekket. for den kan jo have noget med halsen
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg har haft en kat som jeg ikke hørte noget til, før han blev alene kat og noget ældre.
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 109
Ville nu bare vide om hun kunne være stum, ikke andet
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
Putte kom ikke til at sige noget i den tid jeg var tilknyttet internattet, og der var hun solgt til et ældre ægtepar.
det sjoveste er nok at se andre katte når de møder sådan en kat. mine tvillinger sad ved siden af Putte mens de var der. Og den første dag de var inde i selve internattet, sad der bare sådan en mærkelig kat og puste til dem. de så helt vildt sjove ude.
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 305
Så få Hende tjekket
jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
Hvis han vil noget og jeg ikke har opdaget ham, så kan han give et ordentlig hyl fra sig, så man letter fra stolen i bare forskrækkelse.
Kan min kat være "stum"?