679 visninger
|
Oprettet:
katten strinter {{forumTopicSubject}}
hey da felix strinter skal han katereres. men tror nu mest at han gør det for at afmærke teritorium´. Hvis jeg har ret havd kan jeg så gøre for at vænde ham af med det ? har tænkt på om jeg skulle smøre de steder han strinter ind, i noget han ikke kan lide lugten af. ??
Vasker det hele tiden med noget bakterie dræbende, men´han strinter aligevel.
Håber i kan hjælpe ?
nov 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 35
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 43
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Det eneste, der er at gøre, er at få ham kastreret!
Det er selvfølgelig bedst at få katte neutraliseret INDEN de bliver kønsmodne, men det er nu aldrig for sent. Jeg har mødt mange katte, der er blevet kastrerede efter de blev voksne, og de er holdt op med at strinte enten med det samme eller efter nogen tid.
Den eneste voksne kat jeg selv har sørget for at få kastreret, blev desværre ved med at strinte, men lugten forsvandt da
Min veninde har taget en 9-årig hankat til sig. Og han har overhovedet ikke strintet siden han blev kastreret!
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 43
Har tænkt på at prøve at sprøjte med noget han ikke kan lide lugten af, der hvor han strinter mest.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Katten strinter, fordi han er fertil!!! Han bliver altså ikke kastreret af at du sprøjter med noget eller gør nok så meget rent Jeg forsikrer dig, at han vil blive ved med at strinte, indtil du får ham kastreret.
katten strinter