Mine dejlige katte steriliseret {{forumTopicSubject}}
Så har jeg lige fået begge mine dejlige hunkatte steriliseret idag.. Jeg afleverede dem kl 8 i morges, og hentede dem igen kl 15.. (lang tid uden ´mine små misser ) Selve operationene var gået fremragende og alt var som det skulle være, så det var bare dejligt Nu render mine katte rundt og ligner noget der har været i mors sprutskab, hehe...
Lige da vi var kommet hjem , var Bette meget dårlig, for hun kunne ikke vågne ordentlig af narkosen, så hun var nødt til at få modgift, hvilket tog meget hårdt på hende og hun frøs og rystede. Så var sku noget nervøs for min lille skat, da jeg lige havde hentet hende hjem.. :S Så vi har lagt på sofaen med hende, pakket ind i et lille tæppe, hvor hun dog har fået lidt hvile.. men hun havde det bedst på badeværelset med gulvvarmen, så der har hun lagt de sidste par timer.
Hun er lige stået op, og er noget mere klar og har prøvet at drikke lidt vand.. Så jeg venter spændt på at hun liver mere op og er sig selv igen :D:D
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 66 Svar: 480
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 66 Svar: 480
Meenn.. man kan nu ikke helt lade være med at grine.. haha... min anden hunkat er okay, hun virker bare til at være fuld, så hun løbersidelæns gennem stuen og kan ikke holde balancen når hun er ved at vanske sig, så man kan ikke lade være med at smågrine lidt
Mine dejlige katte steriliseret