mine dejlige katte skal have et nyt hjem, - men hvordan? {{forumTopicSubject}}
Kære alle
Jeg har uden held forsøgt at finde et tilsvarende indlæg.
Situationen er den, at jeg på nuværende tidspunkt er ejeren af to smukke skønne brødre, (katte) i min 3 værelses lejlighed. Jeg har haft dem i 21 måneder og de er ca. ligeså gamle. De er som sagt brødre og de har det sødeste forhold til hinanden. For det meste elsker de hinanden og kan bedst lide at ligge tæt sammen og putte og vaske hinanden, men vi har selvfølgelig også vores sædvanlige ulvetime hvor de leger fangeleg :o)
En af mine veninders veninder reklamerede på Facebook i sommers med at hun havde fundet to katte i en busk og om nogen kunne tage dem og det kunne jeg selvfølgelig, da jeg slet ikke kunne bære det i mit hjerte. Det gjorde jeg desværre lidt uden at tænke over konsekvenserne.
For selvom de er dejlige og jeg elsker dem, så har jeg ikke råd eller tid til dem. Jeg er studerende og har en kæreste i Odense, hvilket betyder at jeg rejser i et par dage her og der, som også er besværligt for både mig og kattene.
Om to måneder tager jeg til USA i 5 uger og ved endnu ikke hvad jeg skal gøre med mine to drenge.
Jeg vil høre jer, om I har nogen råd til mig om hvad jeg skal gøre eller om I har prøvet noget lignende selv. Inderst inde må jeg nok erkende at det er bedst at de får et andet godt hjem eller lignende.
Derudover leder jeg også pt. efter en roommate og det er lidt svært at hægte kattepasning på dem, det synes jeg i hvert fald ikke at jeg kan tillade mig.
Desuden er de hverken kastererede eller vaccinerede, så at ligge dem op på et eller andet, dba. osv er nok ikke det nemmeste.
Så please, hjælp hjælp hjælp. Jeg ved godt at det er uansvarligt
Mange håbefulde hilsner fra en bekymret katte-ejer.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Og hvis intet af dette giver pote, så må du se om der er et internat der vil tage dem, det koster vist i omegnen at 500kr. pr kat..