{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. mine killinger :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg har lige fået en lille hunkilling på 12 uger. Har i forvejen en hankilling på ca. 16 uger, som ikke er kastreret. Kan det passe, at min hankilling allerede prøver at parre sig med hende?? Han hopper nemlig op på hende og bider sig fast i nakken... Min veninde siger, at det bare er et tegn på dominans, kan det passe?

Til jer som har fået en ekstra kat til - hvor lang tid gik der ca. før de blev glade for hinanden?

Jeg er overrasket over, at det faktisk er den nyankomne hunkilling, som hvæser og knurrer af min hankilling - han vil lege med hende hele tiden, kaster sig ned på ryggen foran hende og hun er bare sur.....

Håber på nogle svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. mine killinger :)
  • #2   29. jan 2008 Felis: Mange tak for dit hurtige svar... Det var jo gode nyheder smiley

• #3   29. jan 2008 jeg ville da også blive sur hvis en anden prøvede at hoppe oven på mig hele tiden,,, tihi

skal de ikk eneytarliseres...? for det kan du godt får gjort allerede nu.. mere inden der sker noget mellem dem..?

• #4   29. jan 2008 Sanne A: Hehe, ja det kan der være noget om... smiley

Jo, de skal til dyrlæge på fredag. Hvornår er de egentlig kønsmodne?

• #5   29. jan 2008 Det er meget forskelligt hvor land tid det kan tage, med mine de ældste gik der 10 dage, hvor 2 gang gik der 2 dage, her da vi fik de sidste 2 gik der ikke mere end et døgns tid, man skal bare give dem tid og ikke tvinge dem til noget så skal det nok komme!!! min Freya hun er 8 måneder og er i løbetid, men mener at de er kønsmodne når de er ca 6 måneder, men det er ikke noget jeg er sikker på!!! Tror også det er forskelligt fra kat til kat!!! Men tror du vil ku finde de oplysninger på nettet!!!!

• #6   29. jan 2008 nogle katte racer er meget tidligt på den.. huskatte er bl.a en af dem..

Nogle dyrlæger neutralisere dem først når de er min ½ år og 2 kg , hvor andre gør det når de er 11-12 uger..

Jeg har altid fåret det gjort når de er ½ år.. meeen sidste gang prøvede jeg med mine 11 ugers killinger.. og jeg må sige dig at det vil jeg vælge fremover..

De var allerede friske få timer efter og anede slet ikke der var sket noget, så de skull eikke have krave på..

knus

Kommentér på:
Spørgsmål ang. mine killinger :)

Annonce