Et par spørgsmål ang mine katte {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige et par spørgsmål jeg bliver nød til at få afklaret.. Nok nogle dumme spørgsmål for nogen.. Men..
Her den 12.10 fik jeg jo en ny lille killing ind til Bobby og Charlie og selvfølgelig gik der lige nogen dage før at de gamle hankatte ville accepter hende.. Bobby accepterede hende da hun røg i wc'et.. Da jeg satte hende på gulvet gik han straks igang med at vaske hende (Der ville jeg sige at han havde accepteret hende) Charlie accepterede hende efter min mening i lørdags da jeg tog hende med ind i seng og hun gik direkte over og lagde sig på Charlie der lidt efter begyndte at give hende den helt store vasketur.. Men da Bobby accepterede Tøsen var Charlie sur og begyndte at slås med Bobby det var som om at Charlie blev sur på Bobby fordi at han accepterede hende
Hvorfor det?
Nu når man vil kæle med Bobby og kæler ham i nakken hvor han elsker det ryster han på hovedet og går sin vej.. Vil han stadig være her?
Min killing har store pupiler hele tiden hvordan kan det være? Hun er sund og rask osv..
Så lidt mit sidste spørgs.. Sorry der var så mange..
Min kæreste og jeg sad og snakkede om igår om ferie og det med kattene.. Vi tager altid på sommerferie i udlandet og vi sad så og snakkede om hva der ville være bedst for kattene:
1: Blive passet derhjemme ved at der er en der hele tiden?
2: Bliver derhjemme og der kommer en forbi og kigger til dem, fordre osv
3: komme ud til en person og blive passet?
Det ska lige siges at vi "kun" er væk i en uge og måske 2 her til sommer..
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
Så hun får styr på sine pupiler når hun bliver lidt ældre?
Ja det var også vores opfattelse at det var bedst at ha dem hjemme.. Men ska man ha en i huset hos dem eller ka de godt være alene? (hvor der kommer en og ser til dem)
sep 2007
sep 2007
sep 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 20 Svar: 260
sep 2007
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.632
Nu er alt jo så nyt med dine katte så først og fremmest tålmodighed.. der kan ske ændringer i kattes opførelse det gør det os for os mennesker når vi møder nye mennesker og så retter vores personlighed efter den type man nu er sammen med.. men husk du skal ikk give dine drenge mindre opmærksomhed den skal være som den altid har været for det jeg tror du oplever er nok lidt jalousi og den vil nok hænge lidt omkring i noget tid..
pupiler kan altså os have noget afgøre med der er et eller andet som er interessant og så udvider de.. så det er der ikk noget farligt i..
sep 2007
Et par spørgsmål ang mine katte