326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hvor er min misling?? :'( hvor er min misling?? :'(

nu har jeg ikk set min hankat siden i går aftes ... smiley jeg ved ikke hvor han er og ingen andre har set ham.. ved godt at han er hankat og han måske render rundt efter hunkatte.. men alligevel han er ikke ældre end 9 måneder.. og det er meget usædvanligt at han er væk så længe.. smiley håber snart han kommer hjem - har kaldt på ham mange gange og prøvede at lokke ham med madskålen (han kommer nogen gange når man går ud og ryster hans madskål) ...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor er min misling?? :'(
  • #1   30. mar 2005 Snøft.. Jeg håber at han kommer hjem!

• #2   30. mar 2005 Hvor trist.. ö..

• #3   31. mar 2005 ja det er trist, men mon ikke han bare er moden af sin alder det er jo lige i den her tid at de er på damejagt, vores hankat er ikke til at holde inde, vi har ikke set ham de sidste 3 dage, men det er sket før at han har været væk en uge og så kommet hjem igen, og han er da heller ikke vanvittig gammel, han har gjort sådan de sidste 3 måneder eller sådan noget...

• #4   31. mar 2005 så kom han hjem:D da jeg kom hjem fra skole sad han foran døren og var da faktsik lidt fornærmet over at jeg tog ham op og krammede ham i stedet for bare at lukke ham ind.. hæhæ....

jeg hader bare det med at jeg ikke ved hvor min kat er - da jeg før har mistet katte hvor de så ikke har været hjemme i lang tid og så finder vi dem så - hvor de så er blevet kørt over... derfor bliver jeg meget urolig når mine katte ikke komme hjem...

Kommentér på:
hvor er min misling?? :'(

Annonce