{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

hvor er min kat? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen , jeg har ikke set min kat siden i nat, og kl er nu 14.30, havedøren plejer at stå åben så hun bare kan komme og gå som det passer hende, hun plejer kun at være lige i området og kommer ALTID med det samme vi kalder på hende, eller larmer med hendes mad, men ikke denne gang, vi har været over alt for at kigge efter hende og vi har prøvet med mad i haven og vores kysselyde der gør hun plejer at komme, hun er mit kæreste eje, så jeg håber VIRKELIG der er nogen der ved hvad jeg skal gøre. hilsen den bekymrede mor til nala.
ps, nala har halsbånd på med mobilnummer og Navn på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor er min kat?
  • #1   27. aug 2009 har du været ud at gå en tur i hele området med mad og kysselyde.?
    katte kan jo godt finde på at gå en laaaaaaang tur nogle gange på flere dage.
    men jeg ville helt sikkert efterlyse hende og kigge i fremlyste anoncer, der er mange katte på dyrenes-beskyttelse.dk jegville hænge sedler op i alle dagligvars butikker og nok også på lygtepæle med billed på af hende.

jeg håber virkelig du finder hende.

• #2   27. aug 2009 hej , mange tak for dit svar, jeg viste ikke katte kunne finde på at være væk i flere dage. jeg har hængt sedler op.

• #3   27. aug 2009 kan ikke sige andet end at led og led og led kalde og kalde og kalde.

og så vil jeg anbefale du får et vedhæng kun med telefon nr hvis nu folk får den syge ide at beholde hende så reagere hun jo på sit navn smiley

• #4   27. aug 2009 er hun neutraliseret?

• #5   27. aug 2009 Ville vente i hvertfald 24 timer før jeg ville blive nervøs ..
    Ikke unormalt de katte vi havde/har (har altid haft kat), kunne være væk i et par dage ..
    Hører tit min mor snakke om at Bella (min søsters skovkat) er væk i længere tid (2-4 dage), men kommer ALTID tilbage smiley

Bare sæt mad ud, og hav et vindue, dør eller noget åben, og kald i ny og næ.

• #6   27. aug 2009 jeg har også en kat der er væk i et par dage af gangen, så kommer han hjem og æder, sover og kæler. Han er kastrat men nyder det frie liv, gider bestemt ikke de andre katte.

• #7   27. aug 2009 tak for alle svar, håber sådan hun kommer igen. ja hun er neutraliseren.

• #9   28. aug 2009 nala har et sikkerhedshalsbånd på, dvs at hvis hun hænger fast i noget så falder det med det samme af. hun er stereliseret, øremærket og chippet, så synes jeg har glort det godt??? der er nu gået to døgn og ingen nala.

• #10   28. aug 2009 kan godt forstå du er bekymret, det ville jeg bestemt også være.
    Jeg mener der i andre efterlysnings-tråde har været en masse gode råd, bla kan jeg huske der var en der skrev en liste om hvad man kan gøre, jeg skal se om jeg kan finde den, men prøv også selv at lede, der var i hvert fald en masse tips.

Jeg kan komme i tanke om: kontakt Falck, Dyrenes Beskyttelse (lav efterlysning), dyrlæger i området, lav efterlysningsplakater og sæt op i området (bed her også folk om at checke udhuse og den slags), kontakt kommunen (tror nok teknisk forvaltning) for at bede 'vejmænd' om at holde øje.
    pøj-pøj med det

• #12   28. aug 2009 jeg har gjort ALT du lige har spurgt om. er virkelig ked af det med halsbåndet, det er forfærdeligt, har det så dårligt nu. hun var en så vigtig del af min hverdag, da jeg fik hende i en MEGET svær tid af mit liv, jeg vil give min lillefinger for at få hende hjem igen.

• #13   28. aug 2009 Håber din misse kommer hjem igen ..
    Du må lige skrive så vi er opdateret herinde. (:

• #14   28. aug 2009 HAR LIGE FUNDET NALA, hun lå et godt stykke væk og kaldte tillbage da vi gik rundt og kaldte på hende. HAR FÅET MIN DATTER HJEM IGEN. tak for alle svar.

• #15   28. aug 2009 er hvor dejligt at høre hun er kommet hjem....

kan i se om der har været sket noget, eller er hun lige så fin som da hun gik en "lille" tur.

hvoe er jeg glad for at høre hun er kommet hjem igen.

• #16   30. aug 2009 hun er lige så fin som hun var da hun smuttet, lidt angst, men hun er kommet sig fint og er så glad for at være hjemme hos mor og far igen. det er bare super dejligt smiley er så glAD

• #17   30. aug 2009 Dejligt at høre hun er vel hjemme igen, tak for opdateringen
    smiley
    Pia

Kommentér på:
hvor er min kat?

Annonce