1.084 visninger
|
Oprettet:
Kat tynd {{forumTopicSubject}}
Jeg har et minder problem jeg har de skønneste katte Betty og Karla men Betty er bare bliver så tynd og de går ude. De bliver fodret med Royal Canin Manycoon til voksne katte. Jeg har prøvet at putte lidt mad Olie i så hun kan tage lidt mere på. Hvad har i gjort med jets katte når de har været tynde ??
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 794 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.627
Katte skal have noget godt foder med mindst 20% fedt og mindst 30% protein fra kød. Og går de ude er en ormekur nok ikke af vejen.
Er de steriliserede?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Er hun steriliseret?? Har hun fået ormekur?? Giver du dem dåsemad??
Royal canin Maine Coon har egentligt en rimelig fedtprocent, men måske er det ikke godt nok for hende, Prøv at finde noget med højere fedtprocent og måske højere proteinindhold og bland det med Royal canin Maine Coon, men hvis din anden kat er fin i vægt så skal du jo også passe lidt på.
Madolie giver intet.
okt 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 5
jun 2004
Følger: 1 Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 21
Jeg har en skovkat-blanding som ikke har ret meget sul på kroppen. Han fået ham tjekket ved dyrlægen - ingen orm, intet galt med ham. Han tager bare ikke rigtigt på. Har prøvet forskelligt foder og supplerer med kød, fisk osv. ved siden af. Han spiser godt, men tager bare ikke på.
Dyrlægen siger det så er sådan han er, vi skal bare holde øje med, at han ikke taber sig.
okt 2012
Tak det er rart der er nogle der har sådan en lille misling som min, det ville jeg prøve tak.
Jeg gav ormekur i går til dem begge og loppekur
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 794 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.627
jun 2004
Følger: 1 Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 21
okt 2012
Kat tynd