1.094 visninger
|
Oprettet:
Tynd kat {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt 2 katte for nylig med ca. 1 uges mellemrum,Sille og Fersken. Super dejlige og kærlige piger. Men.....så begyndte Fersken at tabe meget hurtigt og afsted til dyrlægen (igen med endnu en kat....) i en fart ! Hun har nu fået tjek,ormekur,loppekur og noget der hedder zoolac mod diarré, for det havde hun også fået midt i det hele (stakkels mis).
Men nu er mit spørgsmål : Kender nogen et trick til at hjælpe hende med at tage det tabte på igen? Hun har fået noget kattemad der skal hjælpe hende for diarréen,men ikke noget ellers.
Håber at I måske kan fortælle et eller andet.....
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.438
Hvis du spørger mig, hvad er så et godt foder? Både vådt og tørt ville jeg sige kornfrit og med meget kød
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det er selvfølgelig vigtigt at hun har adgang til mad 24/ 7..
sep 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 1 Svar: 7
,men dét behager ikke damen,hun vil ikke spise det. Hun er kræsen. Hun har altid vand og tørfoder til rådighed,så jeg ved ikke hvad der mere kan gøres....? Tak for rådet
sep 2014
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Prøv dig lidt frem med vådfoder og se på hvad hun kan lide, det kan være en kamp at finde lige det katten kan lide, men i en sådan situation må man se højt og flot på hvad man syntes er god mad og ikke er, for hovedsagen er at katten vil spise det, og når den ikke lever af dåsemad og det blot er guf 1-3 gange dagligt, så kan tørmaden jo altid være "sund"
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 733 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.965
for begge steder har foder til katte som har været syge
lad være med at foder med killingfoder, det er til killinger og ikke andet.
du skal også passe godt på med foder. forskift skal ske meget langsomt, især når den har haft dårlig mave
http://www.zooplus.dk/shop/kat/tilskudsfoder_specialfoder/opdraet_rekonvalescens
sep 2014
jul 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 215
Tynd kat