Andre forumemner med "øjenbetændelse"
Øjenbetændelse
Hej med jer! Vi var i dag ude og hente en lille killing, der var strejfet omkring i et par dage. Dem der havde fundet dem, spurgte naboer og på nettet omkring ejeren, men ingen vendte tilbage, og ...
Hej med jer! Vi var i dag ude og hente en lille killing, der var strejfet omkring i et par dage. Dem der havde fundet dem, spurgte naboer og på nettet omkring ejeren, men ingen vendte tilbage, og ...
Skrevet af: Camian - 25. jun 2015
Øjenbetændelse
Min dejlige killing har fået øjenbetændelse :'( Hvad skal jeg gøre? Vil lige finde ud af om der er noget jeg kan gøre inden jeg går til dyrelægen med min lille Cleo :D
Min dejlige killing har fået øjenbetændelse :'( Hvad skal jeg gøre? Vil lige finde ud af om der er noget jeg kan gøre inden jeg går til dyrelægen med min lille Cleo :D
Skrevet af: Natascha D - 6. dec 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
- Hang TV 600 kr.
- Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
- Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
- Nedtagning af lamper 2.000 kr.
- Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Varm noget vand og sæt et brev ned, når det er kolgt, så dyp noget papir i, og vask øjet i det, et par gange om dagen i et par dage, til det er væk. Det er effiktivt...
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Men doktor dyr skal nu alligevel se på det, så du sikrer dig at det ikke er noget alvorligt, det KAN jo være et symptom på noget andet der drøner rundt i kroppen på katten.
øjenbetændelse