2.241 visninger
|
Oprettet:
Øjenbetændelse.. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har denne hvide killing med blå øjne, som altid har døjet med øjenbetændelse. Har tidligere været til dyrlægen hvor jeg fik nogle øjendråber han skulle have, men har desværre ikke hjulpet.
Er der nogle af jer der har ideér til hvad der måske kan behandle det? Pt bliver hans øje renset med kamille te, og det hjælper da også i starten, men hans øje væsker hurtigt til igen.
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Så måske det kan have noget at gøre med, at den ikke kan bekæmpe øjenbetændelse
Kan ikke rigtig komme med så mange forslag desværre:/
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Ellers vil jeg anbefale det samme som Lis.
sep 2010
Følger: 1 Katte: 5 Emner: 1 Svar: 8
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Hov, der var Marianne hurtigere.
sep 2010
sep 2010
Ja, katten er tjekket hos dyrlægen, som ingen fysiske årsager kunne finde. Nu er det ikke mig selv der har haft ham afsted, da jeg først lige har fået ham hjem i torsdags.
Vedhæfter et billede, så kan i se det. Ved så ikke lige hvor godt det er. Men det drejer sig om den hvide kat.
sep 2010
Den hvide kat er brygget lidt specielt ja, og lige nu er han en andeles hævet under det ene øje. Hans mor som er en tilløber kat, havde ham og 3 andre killinger i maven. Hun er selv meget flad i hovedet, og ligner ikke en almen huskat. Hendes ansigt er meget rundt, og næsen er trykket lidt ind. Ikke af skade, men sådan skal hun se ud ifølge dyrlæge. Udover det, så er jeg også selv begyndt at tvivle på at det er øjenbetændelse. Han er ikke rød inde i øjet, men ser meget normal ud i farven. Her om aftenen løber hans øje ikke, kun i dagstimerne. Kan sollys gøre noget? Jeg så godt det i hans øre da han kom, og er noget der også skal kigges på. Det ser ikke så slemt ud, som det gør på billederne. Ligner endelig bare der er lidt skidt derinde. Men havde endelig besluttet at han skulle tjekkes fuldstændig. Har nemlig mistanke til at han ikke høre ret godt.
Ang den anden kat på billederne, den med lang pels, ja det er også min. En lille han fra maj måned.
Øjenbetændelse..