{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Efterlysning - Forsvundet i Viborg {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen

Vores dejlige hankat Plet på næsten 1 år er løbet hjemmefra søndag nat. Det er en Hellig Birma/Colourpoint blanding. Han har en sort maske og en hvid prik på næsen, bærer ingen halsbånd, men er øretatoveret. Han er løbet væk fra Sjællandsgade i Viborg midtby.
Vi har sat sedler op i kvarteret og efterlyser ham i avisen imorgen og så leder vi efter ham et par gange om dagen. Ved ikke hvad vi skal gøre - håber I kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning - Forsvundet i Viborg
  • #1   15. jun 2006 Jeg bor i karup, det er godt nok et stykke derfra, men jeg kommer jævligt til viborg, og jeg vil bestemt holde udkig. Er han sky.... ??

• #2   15. jun 2006 Tak for det Bettina H.

Nej han er egentlig ikke sky, men har aldrig været ude før, så han er nok lidt bange. Vi tror han ligger og gemmer sig et sted, for der er ikke nogen der har set ham endnu.

• #3   15. jun 2006 Men hvis han også har været væk siden søndag, så kunne jeg også forestille mig han gemte sig et sted, eller var blevet taget ind af nogle mennesker der nok leder efter hans hjem.

Men han er jo letgenkendelig, og når det er en racekat, tænker folk jo nok at han er stukket af... Ja, mit eneste råd er at sætte sedler op OVER DET HELE, og så efterlyse ham hos div. dyrelæger eller internater.

Jeg håber virkelig i finder ham. Skrive endelig i forummet når i finder ham... smiley

• #4   15. jun 2006 Mange tak for jeres gode råd.

Vi har oprettet efterlysninger flere steder på nettet og har ringet til flere af de lokale dyrlæger, men der er kun et sted hvor de får kattene ind fra Falck og politiet. Det er da en trøst at vi har fået ham øremærket, selv om han er indekat.

• #5   15. jun 2006 Jeg krydser ihvertfald fingre, og vil kigge når jeg kommer til Viborg. Godnat til jer.

Hilsner herfra

• #6   16. jun 2006 jeg bor i Viborg eller rettere i Overlund men jeg skal nok kigge hvis jeg kommer ned i byen

• #7   16. jun 2006 Jeg kommer fra Viborg og har set jeres opslag.. Og jeg har kigget efter Plet når jeg har været ude at gå, men har desværre ikke mødt ham på min vej.. Jeg skal nok blive ved med at kigge når jeg kommer ud.. Har vi været rundt i kældere i kvarteret for at se om han skulle være gået ind eller noget?

• #8   16. jun 2006 Mange tak for hjælpen Kirstine S og Camilla.

Ja vi har været i alle baggårde, de fleste opgange og nogle få kældre i kvarteret. Det er jo ikke alle kældre man kan få adgang til og man kan jo heller ikke bare vade ind hos andre. Ville også kigge lidt hvis der rendte fremmede mennesker rundt i vores kælder.
    Har også lige været ude og lede et par timer idag, ringet til de forskellige dyrlæger i området og sat nogle flere plakater op. Han er desuden lige blevet efterlyst i Viborgs avis idag.

Kommentér på:
Efterlysning - Forsvundet i Viborg

Annonce