{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Forsvundet. {{forumTopicSubject}}

Det her er en efterlysning, da min dejlige kat Wolfe er forsvundet hjemmefra.

Wolfe forsvandt i løbet af den 1/7-2010 fra Mariegårdsvej 2, 3 th i Haderslev. Vi har uden held søgt efter ham i nabolaget, og beder derfor nu folk, der måske ved noget om hjælp.
Wolfe er en nervøs blå/grå m. hvid, overvægtig kat, han har en sort plet på næsen, og er øremærket med nummer: DJB152.
Alle oplysninger er velkommende, både gode & dårlige da vi, og hans bror, savner ham meget.
Kontakt på: tlf: 52994704 eller 22179771 / email: MoestrupK@hotmail.com

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvundet.
  • #1   4. jul 2010 jeg vil også taget et kig, er hos min far i haderslev , så vi holder et vågent øje efter ham..

og håber snart i høre noget ..

han er indekat ikk?

• #2   4. jul 2010 Mange tak, det er rart at i vil kigge efter ham.
    Jo han er indekat, og har været det siden vi fik ham.
    Igen mange mange tak (:

• #3   4. jul 2010 er han tryk ved fremmede ?

- husk lige at holde os opdateret hvis du finder ham smiley ..

men vi holder et vågent øje på ham smiley

- jeg håber det bedste !

• #4   4. jul 2010 Jeg har familie i Haderslev, så jeg sætter det lige på facebook smiley

• #5   4. jul 2010 god ide tanja har også mange venner hernede, så poster det også lige på min facebook

• #6   5. jul 2010 Han er ikke helt tryk ved fremmede, men han kommer altid når man kalder på ham, altså Wolfe, eller skattemis, han kommer også hvis man rasler med noget mad. Også selvom det er fremmede, man må bare ikke være for vild (:
    Jeg skal nok holde jer opdateret, desværre er der intet nyt, udover en masse søde mennesker (jer ink. self.) som kigger efter ham.

• #7   7. jul 2010 Hej Maria.
    Tak for din besked idag, jeg gik derud, men desværre var katten allerede blevet fjernet af Falck.
    Jeg håber på det ikke var ham, men igen mange tak.

• #8   8. jul 2010 Jo jeg regner lidt med at de havde ringet (: Falck bringer dem vist nok ind til nærmeste dyrehospital (skal ikke gøre mig klog på det, for jeg ved det ikke).
    Til gengæld har vi opdaget at vi har katte besøg om natten i Wolfes transportkasse som står i gården med mad i.
    Min kæreste opdaget i morges at al maden vi havde lagt i var spist... Så nu er der dømt morgenvagt i morgen tidligt, for at se om det er ham. (:

• #9   8. jul 2010 har også holdt et vågen øje med ham, desværre uden held.

har orrienteret folk der bor i dit område da jeg var hos min mor der også bor tæt på dig , om de ikk gider holde et vågent øje.

håber for jer , inderligt, at det er ham der har været og spise, smiley

• #10   8. jul 2010 Jeg krydser fingre for at Wolfe snart er hjemme i god behold.

Han kan være blevet lukket inde et sted, så bed alle naboer tjekke skure, kældre osv.

• #11   12. jul 2010 Maria -> Uh den stribet fra Superbest kender jeg også godt (katten altså), og tror ikke det er den, den er godt nok sky.
    Vi har dog også nogle "vildkatte" oppe i skoven bag føtex som det også kan være, men vi ved desværre ikke hvilken kat det er endnu.
    Hold vagt den anden aften, men der kom ikke nogle kat så jeg gik i seng, og da min kæreste stod op 1½ time senere, havde katten været der.
    Jeg har dog prøvet (samme aften) at kalde på Wolfe, og der var noget der svaret, men desværre kom katten ikke.
    Årh det er da kært, men desværre ville vi ikke kunne høre om ham kradser på døren ind til opgangen, vi bor på 3 sal.
    Men ja det ville være rigtig dejligt hvis det var ham smiley
    Chalotte -> Årh tak skal du have (: specielt for det med orienteringen af folk smiley
    Tinka -> Mange tak (: jeg har hængt en masse fine sedler op i vores område, og har set at de kære folk på vejen bag mig har alle skurene stående åbent (:^

Er der forresten nogle der ved om man kan låne et katte bur hos nogle af dyrehospitalerne her i Haderslev?

• #12   12. jul 2010 jamen du er da så velkommen , jeg kommer tit i haderslev og har også bedt min fat og hans kæreste + børn holde øje med din wolfe. min mor bor omkring slagtergade (døgntanken) men hun har desværre hellere ikke set ham ..

håber virkelig på det bedste smiley

varme tanker fra Charlotte smiley

Kommentér på:
Forsvundet.

Annonce