985 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tæger tæger og atter tæger Tæger tæger og atter tæger

Har ham bassen her,og han får en del tæger på sig som den eneste af mine 3 katte.... Nogen af dem kan jeg pille af inden de når at sætte sig fast da der jo er flere km ind til huden på Silver smiley
Andre der har været ude for det samme?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæger tæger og atter tæger
  • #1   11. mar 2015 Tæger er planteædere og spiser kun planter.

Jeg tror, at du mener flåter.

• #2   11. mar 2015 potato potatoes.... Har aldrig sagt andet end tæger... men du har ret smiley

• #6   15. mar 2015 Hej.
    Min skønne vabis, er desværre en af det få katte der er allergisk over for flåter, hvilke i starten har betydet mange sår med betændelse, intet middel har hjulpet, hvad man har kunne dryppe med, tænker der på frontline og div, kuren er nu fundet sammen med en kanon dyrlæge, og en masse dyre regninger :o) Et hals bånd som også bruges til hunde, det er grønt, ligger en pulvermasse på pelsen, som kravlet ikke kan li, og en tabelet, som vabis også skal have hver 3 mdr,mod lopper, flåter og andet, som også er designet til hunde, men det virker, ingen bivirkninger og vabis kan færdes frit i naturen uden kravl. :o)

• #7   19. mar 2015 frontline skulle jo virke på flåter,men igen virker det ikke på lopper her i huset og vil ikke give alle de giftstoffer på mine dyr mere end højest nødvendigt

• #8   20. mar 2015 Min Silla har også lige fået en meget lille en et dumt sted helt oppe ved øje låget. Det er den første jeg har set i år. Jeg bruger de små grønne flåt tænger i 3 størrelser. Dem har jeg aldrig haft et uheld med. Jeg har haft hunde og synes ofte de fik mange flåter men jeg har aldrig set ret mange på mine katte. Jeg har en veninde der har klaget meget over der var virkelig mange på hendes kat også sidste år og der så jeg ikke en eneste flåt. Nogle mener jo at der nogle år er flere og at der i det hele taget er kommet flere flåter. Jeg synes tit det værste er når de sætter sig så tæt ved øjnene og er for små til at man kan få dem af.

Kommentér på:
Tæger tæger og atter tæger

Annonce