2.657 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 67 Svar

Hvad har i sidst købt til jeres kat/katte Hvad har i sidst købt til jeres kat/katte

Ja jeg syntes vi trængte til en hyggetråd smiley
Så hvad har i sidst købt til jeres kat/katte ??

Jeg har lige været inde på Petfun og købe mig fattig smiley
Har også sparet op det sidste år for at handle det jeg ønskede mig smiley

Det blev til et nyt kradsetræ deres Sonja model
2 løse køjer til at hænge under de faste der er på petfuns træer
3 hængekøjer til væg montering
2 store vindues senge
1 hjørne kradsestamme 165 høj
1 Mika væg hængt kradsetræ
Der står ikke rigtig hvad den hedder men sådan en her http://shop.petfun.de/de/kratzsaule.html 210 høj
Catwalk hylder 4stk 50X20 og 4stk 100X20

så er der også lukket for kassen et godt stykke tid nu smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har i sidst købt til jeres kat/katte
  • #1   26. nov 2013 Hold da op de har fået julegaver på forskud!

Det sidste jeg købte var 4 x vådfoder Lux-poser og 16 pakker med snack stænger... Men det er jo bare mad! smiley

Men næste gang skal hun vist have et vandret kradsebræt, læste et sted at det var godt smiley og hun skal ikke mangle smiley

• #2   26. nov 2013 Tja, jeg købte vidst mad sidst, og det er 2 måneder siden, så der skal købes nyt fredag. smiley

Men vi kommer ikke rigtig steder hvor vi kan købe til kattene, vi kigger ellers hver gang. smiley

• #3   26. nov 2013 Whauw, du har da godt nok været i gavehumør - dine katte må føle, at de for alvor er kommet i himmelen. smiley

Det sidste, misserne herhjemme fik, var et par nye kattesenge og en drillepind (sidst nævnte "ondulerede" hunden desværre i løbet af det første døgn, så den er død og begravet). smiley

• #4   26. nov 2013 Jeg har sidst købt foder til dem. Købte 6 kg RC urinary, 10 kg Young male og 48 poser sterilised vådfoder smiley

Købte det på medicanimal, det var meget billigt smiley

• #5   26. nov 2013 Sidst var i beg af november, der blev købt Orijen og Iams hairbaal og et læs vådfoder, flere slags, men de havde ikke det drengene helst vil have Porta 21 kylling i 100g poser smiley og en pap kradse larve, den er de vild med, og Gud hvor den griser smiley
    Da de ikke havde det vådfoder de helst vil have, var jegogså i petworld for at se hvad de havde af vådt, det blev også til flere slags, bla Ziwi Peak og noget RC med 50% tilbud.

Er de gode de hængekøjer til vægen?
    Jeg har en væg jeg har planer om hylder og køjer på, og har kik på petfun, selv om jeg syntes det er dyrt smiley

• #6   26. nov 2013 Ja ved ikke om de forstår at de bliver forkælet hehe men det er også ligeså meget for min egen skyld, kan nu godt li at kattenes ting er pæne og holdbare smiley

Den paplarve har vi også, stort hit og ja der er catnip overalt smiley

Hmm jeg ved det faktisk ikke Jette, modtager det først om 14 dage, de har enorm lang vente tid, men det er det hele værd smiley

Men har hørt fra mange andre at de er gode og snildt holder til en maine coon på 10kg..
    De er jo samme koncept som dem på deres træer og dem er mine meget glade for..

Det er pisse dyrt, følte mig også meget fattig da jeg trykkede bestil, men har haft en del billige træer og de holder bare ikke til mine kæmper de knækker og rykker sig skæve det problem har jeg ikke med petfun da det jo er massiv træ ..

Har helt glemt jeg også bestilte sådan to
    (link fjernet)

• #7   26. nov 2013 Det sidste vi købte var 16 kg. killinge foder, 80L kattegrus, øjen lotion og en masse snacks. Stakkelse postmand der skulle bære det smiley
    Og det kattetræ du har købt dig ser helt fantastisk ud! smiley

• #8   26. nov 2013 Den må du endelig også fortælle om, når du har den i brug smiley

Jeg har købt et klatretræ, jeg syntes det er pænt, og virker kraftigt og solidt, men jeg har en hyldeknægt på i toppen for stabilitet, den er ikke på lige nu og træet er flyttet godt en meter, jeg får både overnattende gæst ( min far fra Sverige) og skal samle familien, så mange jeg kan på fredag, så der skal være plads til boret skal udvides en del :). Så jeg har måttet lægge 3 store kantblokke på bundpladen, så det ikke vælter, når Røde laver storm løb op ad træet smiley han vejer 5,9 kg ikke kæmpe stor men en helt anden måde at bevæge sig på end bimser og Coon'er, vildt og kraftfuldt, han er ikke støre end min voksne bimse på 4,5 kg men fuld af muskler smiley
    Mit træ skal snart have nyt flet, det holder ikke smiley
    Jeg vil gerne have en væg hvor hylder og køjer og noget krads kan hænge uden, at fylde for meget ud i rummet, for det er ikke en kæmpe lejlighed jeg har smiley

profilbillede
  • #9   26. nov 2013 PS jeg har også købt 4x 15 kg Van Cat til 400kr smiley

Jeg regner med, at jeg har mad i ca 3 måneder og nok også grus smiley

• #10   26. nov 2013 Det petfun jeg har ligger her i mit album
    http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse_kat/19451-lidt_billeder_af_livet_her_hos_black_oak

det er efterhånden et par år gammelt og det kan man ikke se det holder super godt og alt stof kan taget af og vaskes smiley

Det lyder ligesom Voodoo hun har så også tyngde bag med sine ca 7 kg hun har rykket to kradsetræer skæve og har tilmed væltet et også så det tør jeg ikke mere, så vil jeg hellere spare sammen som jeg også har gjort og købe petfun eller her fra http://www.kratzbaeume.de/ de er bare dyre end petfun , de vejer noget og er ikke lige sådan at vælte...

Skal nok lige opdatere når jeg langt om længe modtager det smiley

• #11   26. nov 2013 Hold da op Black Oak.... det var da noget af en indkøbsliste smiley

Hmm det sidste jeg har købt til mine 2 rødder.... Det var vel sådan set 2 julestrømper smiley og nu går jeg jo sådan set ikke ind for at give kattene julegaver eller lign. men Maxi zoo har et tiltag hvor man kan hænge sit kæledyrs julestrømpe op i butikken og så kommer der lidt godt i strømpen hver søndag, og hvem siger nej tak til gratis guf smiley :D smiley :D

og da jeg nu var i Maxi zoo købte jeg lige noget nyt gufmad til dem smiley

• #12   27. nov 2013 Petfun's træer og ting ser finere ud smiley

Det er et dejligt træ du har, da jeg købte mit, havde jeg stadig Manne og han havde dårlige hofter, så jeg valgte mit træ ug fra, at det skulle have mange hylder og lille afstand i mellen, i håb om at han kunne bruge det,, han var kun oppe på det 2 gange smiley

• #13   27. nov 2013 Jeg har en lang liste over foder hver måned og gufstænger. Så det seneste jeg har købt, det må være portionsposer fra RC og RC babycat på dåse, fordi min killing trængte til lidt afveksling i sin kost. smiley

Nå ja, der kom også lige næsten 40 kg. AK grus med i handlen. Godt med en lokal grus-pusher som jeg kan overfalde efter behov. smiley

• #14   27. nov 2013 Sidst jeg gik shop amok var det 48 pakker bozita 93 % kød, 1 pose cats best öko plus grus, 60 stænger med malt creme, 60 med vitamin creme og 60 med leverpostej creme. Der var vist også en lille børste og lidt andre småting med.
    Eller også var det da jeg var i Aldi og købe 48 dåser lux...

• #16   27. nov 2013 Uh, de er lækre de ting fra petfun... smiley

Hmmm, sidst var en lidt 'kedelig' bestilling. Grus, Orijen, lidt vådmad, godbidder og 'bird-drillepinde'.
    Lillefisen er en meget bedre/voldsom jæger end Trolden nogensinde har varet, så en drillepind når ikke at blive fanget mange gange før der flyver fjer over det hele... smiley

• #17   27. nov 2013 Det sidste jeg har købt er fasan-vinger og hold da op en glæde det gav og stadig giver kattene.
    5 kroner pr vinge hos Hittekat, nogle af de bedste penge jeg længe har givet ud til kattene.

Jeg vil lige indskyde at jeg går meget ind for naturlegetøj, frem for underlige dimser. Det giver kattene en langt mere naturlig leg, hvilket for mig er meget vigtigt når kattene er inde. At der så kommer lidt løse fjer, tja, de tages med støvsugeren. Men de fleste æder de.

• #19   27. nov 2013 Det sidste var en dåse LUX.
    På fredag skal der handles stort ind af mad, 20kg RC, 30 dåser LUX og et nyt kradsetræ smiley

• #20   27. nov 2013 Det sidste jeg købte var godbidder og foder.. Den sidste "ting" var et STORT speciellavet natur kradsetræ.. Jeg har selv fældet træet så det blev som jeg ville og så har fugleviglund produktionsskole lavet kradsetræ ud af det.. Det har 2 hylder og en hængekøje og er på den gode side af 2m.. Derudover fik de samtidig en reol som er indrettet med div. huler og sovepladser, Så de har et helt hjørne af stuen kun med sove og kradse-pladser nu smiley

• #21   27. nov 2013 Marianne hvordan er de fasanvinger behandlet? Er de helt rå er det da et værre svineri..

• #22   27. nov 2013 Grus og foder

• #23   27. nov 2013 nej nej, de er skam tørret Cawani smiley

• #24   27. nov 2013 Uh, de fasanvinger ville helt sikkert vare et hit her... smiley
    Synes dog ikke de har en webshop...

• #25   27. nov 2013 Jeg købte dem på udstillingen i Hobro, men du kan da kontakte dem og spørge smiley

• #26   28. nov 2013 Marianne er det hittekat.dk ?? Britta eller ?? for så skal jeg da lige høre om misserne ikke også lige skal prøve dem, de er nemlig vild med kanin øre/poter/haler og mink haler..

• #27   28. nov 2013 Det var Britta's bod i Hobro, altså hittekat.dk.

• #28   28. nov 2013 Jeg har lige bestilt et nyt læs foder, men jeg kunne ikke få den drikkefontæne, som jeg ville have haft. smiley

• #29   28. nov 2013 Foder - ganske enkelt smiley

• #30   28. nov 2013 Susanne jeg har en fontæne jeg skal have solgt (har ikke lavet annoncen endnu) hvilken ville du have?
    Hvis det er den jeg skal af med, kan vi da finde ud af noget smiley

• #31   28. nov 2013 Jeg ville have haft den store Drinkwell til mine misser, men den er udsolgt. smiley

• #32   29. nov 2013 Æv, det er ikke den jeg skal af med, så kan ikke hjælpe smiley

• #33   29. nov 2013 Puhh, div pelsmus, kangaroo kick stick, en masse foder vådt som tørt, og cosma frysetørret snacks. Næste omgang bliver at få lageret med drillepinde da min tunge bum stærke NFO formår at få revet lege genstanden af snoret, uden at bide i snoren smiley

• #34   29. nov 2013 N9nna, øv altså. Det skal helst være noget i den stil, da kattene elsker at drikke af det vand, der "plasker" ned. Jeg har haft den lille Drinkwell, men den er desværre stået af.

• #35   29. nov 2013 Nickie, her har jeg opgivet at lege med drillepinde, så de bliver kun brugt til fotosessioner. De flår dem i stumper og stykker i løbet af ingen tid. Nogle af dem er så voldsomme, at de flår drillepinden ud af ens hånd. smiley

• #36   29. nov 2013 Ja ville gerne opgive dem også, men det er det eneste min dreng gider at jage/lege med (skjult motion) smiley har prøvet alt legetøj til ham efterhånden. smiley

• #37   29. nov 2013 vådfoder og tørfoder

• #39   29. nov 2013 Uha uha... Nu har jeg lige købt en vandfontæne til drengene! Vi var blevet træt af at Nunu og rykkede på hundeskåle med vand i. smiley

Så nu prøver vi den her, den har han leget lidt med, han elsker og lege med vandet! smiley

• #40   2. dec 2013 Det sidste jeg købte var en julekalender, catnip-bobler (sæbebobel halløj), en pose dreamies og en lege himstregims til at hapse fast om dørkarmen og så hænger der en form for fugl med noget fjer halløj i en laaaaang elastik som vores lille pelskugle har helt absurd meget fornøjelse af!
    Og et hello kitty kradsebrædt til at ligge på gulvet eller hænge på væggen (blev kun købt fordi den er hello kitty som jo er passende når man har en kat, og lyserød når nu det er en lille hunmis man har smiley

• #41   2. dec 2013 Jeg venter på at mit nye kradsetræ ankommer. håber det bliver i morgen. det er vist det sidste jeg købte

profilbillede
  • #42   2. dec 2013 Jeg har igen købt ind, denne gang blev det til 192 poser RC vådfoder (bidder i sovs) på medicanimal. De lokkede med 15% i dag, så tænkte det var oplagt at få fyldt lageret.

Mine missere er nemlig blevet rigtig glade for vådfoder, så de spiser meget af det i forhold til tørfoderet smiley

• #43   2. dec 2013 Jeg har lige købt gufstænger, Lux dåsemad og Lux portionsposer. Nå ja og 12 sække kattegrus.

• #44   2. dec 2013 Faktisk har kæresten for nyligt købt legetøj til sig selv OG missen....
    En lille fjernstyret bil. Så kan de lege sammen og det er et hit. Missen kan ikke altid forstå, at den skal lades op, kan I hvert fald godt finde ud at at signalere "jeg vil gerne lege med bil"... - der er bundet en snor i bilen, den skal bare fanges!
    Mænd siger jeg bare... Eller skulle jeg sige store drenge...

• #45   11. dec 2013 Det sidste jeg købte til min misser var.
    Et nyt gulv til loft kradsetræ Venter på det ankommer..
    2 Poser Vitakraft magic clean
    En Trixie Julekalender
    En Trixie Julebox
    Og to pakker vådfoder
    en pakke røget kylling filet smiley

• #46   11. dec 2013 Jeg var for nylig i Petworld.
    Købte en slowfood-dims til TykkeBjarne, men han opfører sig nærmest som bliver han pinligt berørt over sådan noget pjat. (Bruno bruger den dog - ligesom det også kun er ham der bruger det - efter Bjarnes mening - latterlige aktivitetsfoderbræt).

Købte også en stor, dejlig blød hundepude..... Og den sidder jeg så udmærket på. Kattene synes den er dåm.

De to ny slags dåsemad, jeg også købte, har jeg endnu ikke testet på dem - lur mig, om jeg ikke kommer til at æde det selv. smiley

• #47   11. dec 2013 Haha, den der fjernstyrede bil får mig til at tænke på dengang jeg købte en mekanisk tzutzu-hamster til kattene. Det var (selvfølgelig) ingen succes - og hamsteren kørte ind i Bjarne smiley

• #48   11. dec 2013 Haha Tinka det er da nogle utaknemmelige misser du holder dig smiley

Håber det er noget lækkert vådfoder du har købt dig hvis det ender med du selv skal spise det smiley ville nok selv foretrække applaws hvis det var mig hihi der ser ikke så ad ud og dufter godt nam nam smiley

• #49   11. dec 2013 Ja føj, det vil være skidt, hvis jeg selv skal æde det (spiser ikke kød).
    Og ja, de er nogle utaknemmelige og konservative skarn, så de får da bare ikke noget nyt kradsetræ, og jeg gider slet ikke flytte, så de kan få en større have - det skulle da lige passe at de ikke ville ud i den så smiley
    Men hundepuden er altså virkelig god at sidde på ... og kattene hader den så meget, at jeg faktisk kan have min stol i fred nu smiley

• #50   11. dec 2013 En pude/katteseng mm. hvis den ikke bliver brugt, er det oftest, fordi den har den forkerte placering ifølge kattene. smiley

Her har jeg selv lige i dag modtaget en ny drikkefontæne som erstatning for den gamle, der ikke gad mere. Og i pakken var der også lidt julegaver til dyrene.

Desuden har jeg været hos dyrlægen efter pilleindgivere. Sikke et bøvl for at finde et sted, der havde dem. smiley

• #51   11. dec 2013 Lige den her pude har ligget både her og der. Men nope, den er dåm.
    Nu ligger den på vores alle sammens yndlingsstol og gør det behageligt for min mås smiley

• #52   11. dec 2013 Pilleindgivere - det må da være kattenes allerbedste julegave ;-).

• #53   11. dec 2013 Ha ha ha ja, men det er nu en fordel, at det går hurtigere, mere smertefri og ublodigt for sig. smiley :D smiley

• #54   11. dec 2013 Jeg tror nu ikke at alle katte syntes om kattesenge..

Mine gider i hvert fald ikke sådan noget pjat, nææhh de bedste steder de ved at ligge er i vores stole når vi ikke sidder i dem, steder der dufter af os er nu bedst mener de, og ellers har de deres pladser i sofaen, på kradsetræet og i vindueskarmen, hvor de kan kigge ud af vinduet (kan de både fra vindueshylden og det ene kradsetræ)

• #55   11. dec 2013 Mine elsker ikke alle slags kattesenge. Det skal helst være en ægte nullerputseng, og den skal gerne være i blød fleece. Og kanten må ikke være for høj. Så bliver den brugt med største fornøjelse her i huset. smiley

• #56   11. dec 2013 Hahaha ja de har deres vaner de katte smiley

Og de har opdraget os mennesker godt nok til at vi opfylder deres ønsker smiley

• #57   11. dec 2013 Jeg har en som er over et år gammel og aldrig rigtigt blevet brugt, men det bliver den nu smiley
    Da jeg havde min far på besøg i flere dage, havde han mit værelse og jeg sov i stuen, og døren var lukket til værelset, så jeg skulle jo sikre, at Birk havde nogle steder han kunne føle sig tryk.
    Jeg satte den ubrugte katte seng under dækketøjsskabet, og Birk brugte den og bruger den endnu, så den har fået en fast plads og birk elsker, at man ikke kan se ham der smiley

• #58   11. dec 2013 Pilleindgiver??????
    Uden tvivl den absolutte hadegave her i huset smiley

• #59   12. dec 2013 Jeg har brugt pillegiver til en kat, den mindste af alle, ellers så jeg ud som om jeg havde brugt hæftemaskinen på mine fingre smiley
    Drengene ( de andre 5) har jeg bare åbnet gabet på og puttet den ind, og som regel er den blevet inde smiley

• #60   12. dec 2013 Marianne, jeg vil ikke kalde det en gave nærmere en nødvendighed. smiley

• #61   12. dec 2013 Herhjemme skal senge og puder være i 100% bomuld. Og står de længe nok bliver de brugt, hvis ikke ligger de i min seng (puderne) i en uges tid under dynen når jeg sover. Så bliver de brugt når de kommer ud på plads igen smiley

• #62   19. dec 2013 Endelig kom de længe ventet pakker fra Petfun smiley

Det eneste vi har fået sat op er det nyre kradsetræ...

Men når jeg har fået sat resten op smider jeg lige en anmeldelse og et billed som lovet smiley

• #63   19. dec 2013 Jeg shoppede til kattene igår smiley
    Det blev til
    4 forskellige pakker med bozita i box (24 papkartoner i hver pakke)
    4 forskellige pakker applaws dåser (tror nok det var applaws. 6 dåser i hver pakke)
    40 l cats best øko plus
    3 X 10 l cats best et eller andet der skulle være godt i fugtige omgivelser
    Katte mynte til at putte i legetøj og kradsetræer
    Kattegræs guf (et forsøg, da de ikke gider græs)
    En kradsemåtte
    Nogle fejebakke sæt
    Legetøj (gratis for mine bonuspunkte)
    Det var vidst det hele... Nu venter jeg bare på at kradsetræet kommer hjem igen, så jeg kan bestille der også smiley
    http://m.zooplus.de/shop/katzen/kratzbaum_katzenbaum/kratzbaum_gross/kratzbaum_gross_180cm/348983

• #64   19. dec 2013 Det er et fint træ smiley
    Nu har du vist vådmad til noget tid smiley

• #65   19. dec 2013 Æhm, sådan ud over det alm. mad osv., så må det også være det Petfun "Sonja" kradsetræ jeg købte på WS..
    Og så vandt vi selvfølgelig en del på hobbyudstillingen, bl.a. en ny nullerputseng fra Brita Hittekat smiley

• #66   19. dec 2013 Den dyreste julegave jeg giver i år er til min diabeteskat - en insulinpen der kan give halve enheder og har hukommelse. Den er kommet fra England hvor den kostede 1/3 af hvad den koster i Danmark hvor prisen er 1005 kr. Nu skal vi bare have brugt de insulinpenne jeg har liggende - den nye er et andet system hvor der kommes en beholder i

profilbillede
  • #67   19. dec 2013 Jette, der håber jeg! Synes at de spiser mig ud af huset smiley
    Lis, det lyder da til at være en smart gave, den bliver du da glad for.

• Laura Pode
    Laura Pode Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Katte: 3 Svar: 4
    #68   19. dec 2013 Det sidste jeg købte, var en radiatorseng, som en julegave til Berta. Hun ligger altid på radiatoren og sover, men hun er ligesom ved ar blive for stor. Eller... Hendes mave er i hvert fald smiley

• #69   19. dec 2013 Jeg ved ikke om jeg kan sige jeg har købt noget idag smiley men har da brugt 823kr hos dyrlægen idag.
    Jeg havde ikke flere øredråber til Birk og han var ikke kommet over stresmave, som han får når her er gæster, og sidste weekend var min søster her og passede kattene, så plejer det tage en dag eller 2 med dårlig mave.
    Jeg fik en lille pose Calm, som jeg kan give som forsøg, og øredråber, igen ligner hans ørevoks noget som øremider, men igen blev der ikke fundet nogle. Men han fik en behandling med advokat for, at se om det vil gøre en forskel, det er jo mange gange det øre bliver behandlet.
    Jeg ture ikke vente og se tiden an, der kommer jo mange helligdage nu her, øredråber kunne jeg bare have ringet og fået lagt klar til mig.
    Jeg fik så julegaver med til kattene noget vådmad fra Specifik, det kan jo altid bruges smiley

• #70   27. dec 2013 4 kasser fra zooplus er ankommet her til morgen kl 8

profilbillede
Kommentér på:
Hvad har i sidst købt til jeres kat/katte

Annonce