Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Staniol, et kæmpe hit.
  • #1   14. aug 2013 Ja legetøj i dyrehanelerne er bare det rene "fup og fidus" smiley
    Kattene vil til hver en tid altid vælge den nemme løsning!
    Min kæreste, som er håndværker, har tit strips Med hjem - bare for at sidde og lege med dem! smiley (og han elsker det mindst lige så meget)

• #2   14. aug 2013 Haha smiley Jeg fandt ud af at pap var et kæmpe hit med min største kat Sofus, da vi stadig havde et par flyttekasser stående, så skulle de da smadres smiley Én papkasse har allerede måtte lade livet smiley

• #3   14. aug 2013 Haha det lyder spøjst smiley har jeg ikke hørt om før.
    Men så længe det kan larme, er det altid et hit!

• #5   14. aug 2013 De spiller nu bare boldt. smiley Ligesom med en tennisbold, den render de også og dasker til, det ser faktisk meget sjovt ud smiley

• #6   14. aug 2013 min himmelkat elskede stanniol kugler kunne løbe og daske til dem i flere timer, i hans mindevindueskarm herhjemme ligger der også en staniolkugle smiley det var bare det bedste han vidste

• #7   14. aug 2013 Min gamle himmelkat elskede også stanniols kugler... Han kom tit med en og lagde den foran mine fødder, så skulle jeg kaste den igen.

• #8   14. aug 2013 Jep staniolkugler og papirkugler er et hit hos lille Smilla, den gamle gider da ikke sådan noget renden rundt efter noget som triller smiley

• #9   15. aug 2013 Jeg har også alverdens legetøj men staniolkugler og kasser er bare det største hit. Dyrt købt legetøj funker bare ikke smiley

• #11   15. aug 2013 Man skal passe på staniol kugler, hvis man har en kat, der spiser dem. Det har jeg smiley

• #13   15. aug 2013 Ja jeg ved at man skal holde øje, når staniol's kuglerne triller, det går bare ikke at de får slugt noget af det smiley jeg er bare så heldig at de nærmest flyver over gulvet, bare for at daske dem i modsatte retning smiley

• #14   15. aug 2013 Ja, men når katten bevidst sidder og spiser kuglen, så bør man afholde sig helt fra staniol smiley

• #15   15. aug 2013 Ja okay, så ville det være en rigtig god idé ! Prøv med en tennis bold, min Sofus syntes det er skægt at lege med sådan en smiley

• #16   15. aug 2013 Vores er vilde med bordtennisbolde. De flyver jo afsted bare de slår lidt til dem smiley

• #18   15. aug 2013 Her er stannioskugler også et hit. Eller hvis jeg har ladet en 0,5 L flaske ligge på gulvet, eller den er trillet ned, så er den også vældig god at lege med. Alt andet end det "dyre" legetøj bliver faktisk brugt her smiley

• #19   15. aug 2013 Der var uro i soveværelset i nat, min største kat Sofus, har fundet ud af at det er sjovt at lege med skufferne, til mine sokker. Så i ren og skær frustration over ikke at kunne få nattero, smed jeg et par gamle sokker ud på gulvet. Det blev et hit !
    Så blev der sagt godnat ! smiley

• #21   16. aug 2013 Haha, det var godt smiley det ser herre skægt ud, at de ligger og bider i dem, og alligevel prøver at sparke sokkerne væk, det er en vildt mærkelig idé smiley

• Pia M. J
    Pia M. J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
    #23   21. aug 2013 Min kat er også fuldstændig fjollet med en kugle af stanniol. Og han har også et andet legetøj, som han synes er voldsomt sjovt - vi købte en stang med en mus i snor. Musen bed vores hund desværre i stykker. Zuri synes noget af det sjoveste er at stjæle min datters hårelastikker, så hvorfor ikke kombinere de to ting? Vi bandt simpelthen en gammel hårelastik i snoren, og nu elsker han, når vi løber rundt med snoren, så han kan "fange" elastikken. Så legetøj behøver altså slet ikke være dyrt for at være sjovt smiley

• #24   21. aug 2013 Ja havde også selv en mus i snor, men de to banditter har altså bidt elastikken over, inden i snoren. Så nu har vi klippet lidt af snoren af og klipset den fast på deres kradsetræ. Det er til stor glæde for hende den lille smiley

Kommentér på:
Staniol, et kæmpe hit.

Annonce