Billig dyrlæge i Randers? Billig dyrlæge i Randers?
Hej med jer!
Vil høre om I kan anbefale en dyrlæge i Randers-området, som ikke er alt for dyr?
Vi er lige flyttet til byen og nåede ikke til dyrlægen inden vi flyttede. Skal bare have mandse-manden checket fra snude til halespids, da han både har små sår, problemer med ørevoks og har sort puds fra øjnene.. Måske I også har nogle løsninger på hvad det kan være?
Hud: Han har fået små sår rundt på kroppen, mest omkring hals, bryst og nakke. Vi har givet ham en loppekur fra Advantage, og haft et foderskift omkring samme tid. Vi er begyndt at fodre med Arion adult, og wow, en lækker pels han har fået! Så tvivler lidt på at det er foderet han ikke kan tåle.. Men hvad er jeres erfaringer?
Ører: han kløer sig meget i ørerne, og elsker at få dem nulret. Han har meget ørevoks, men kan ikke se mider i det.
Øjne: han har haft sort puds fra øjnene siden vi fik ham fra Brande Internat i februar. Han er ikke generet af det, men det ser ikke pænt ud. Kan man gøre noget? Har prøvet at vaske hans øjne i kamillete, men det har ikke hjulpet.
nov 2009
Katte: 2 Svar: 11
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 59
Men vil gerne anbefale hornbæk dyrehospital i hornbæk , de er rigtig søde og tager sig godt a missen, og beroligere både ejer og mis
de er gode til og forklare så man forstår det, og så syns jeg at de er søde til ikk og tage "overpris" da jeg skulle have vaccineret vores lille mis, gav jeg fuld pris første gang, da jeg kom til anden vaccination, betalte jeg kun for selve vaccination, selvom hun kiggede hende igennem igen . ( de 2 første basis vaccinationer) .
Vil så tilgengæld på det kraftigste fraråde man sender sine kære misser til Vorup dyrehospital i Vorup , da jeg ikk har fået særlig god behandling der med min kanin .
- tog derover da den ikk spiste eller drak, og kom hjem med ingen ting, og natten havde jeg fat i vagt dyrelæge, og den havde så en meget alvorlig sygdom ( blev aflivet dagen efter på hornbæk dyrehospital, som sagtens kunne sige hva den fejlede) ..
Hva din dreng "fejler" tør jeg ikk besvare
Men følger meget gerne med, omkring hans øjne (:
apr 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 16
apr 2013
apr 2013
Billig dyrlæge i Randers?