{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

Billig dyrlæge i Randers? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Vil høre om I kan anbefale en dyrlæge i Randers-området, som ikke er alt for dyr?

Vi er lige flyttet til byen og nåede ikke til dyrlægen inden vi flyttede. Skal bare have mandse-manden checket fra snude til halespids, da han både har små sår, problemer med ørevoks og har sort puds fra øjnene.. Måske I også har nogle løsninger på hvad det kan være?

Hud: Han har fået små sår rundt på kroppen, mest omkring hals, bryst og nakke. Vi har givet ham en loppekur fra Advantage, og haft et foderskift omkring samme tid. Vi er begyndt at fodre med Arion adult, og wow, en lækker pels han har fået! Så tvivler lidt på at det er foderet han ikke kan tåle.. Men hvad er jeres erfaringer?

Ører: han kløer sig meget i ørerne, og elsker at få dem nulret. Han har meget ørevoks, men kan ikke se mider i det.

Øjne: han har haft sort puds fra øjnene siden vi fik ham fra Brande Internat i februar. Han er ikke generet af det, men det ser ikke pænt ud. Kan man gøre noget? Har prøvet at vaske hans øjne i kamillete, men det har ikke hjulpet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig dyrlæge i Randers?
  • trine j
    trine j Tilmeldt:
    nov 2009

    Katte: 2 Svar: 11
    #1   7. aug 2013 Jeg har endnu ikke fundet en rigtig billig dyrlæge i Randers, men jeg har fundet en god en, jeg er glad for Dyreklinikken Solsikken på Solsikkevej smiley Hun er super og god til både den vrede sorte og den bange gråstribede smiley Min mors røde udekat har også sådan noget sort puds, i inderste øjenkrog, så jeg følger da lige med her.

  • #2   7. aug 2013 Ved ikk om der er nogle der er billige her i Randers smiley
    Men vil gerne anbefale hornbæk dyrehospital i hornbæk , de er rigtig søde og tager sig godt a missen, og beroligere både ejer og mis smiley
    de er gode til og forklare så man forstår det, og så syns jeg at de er søde til ikk og tage "overpris" da jeg skulle have vaccineret vores lille mis, gav jeg fuld pris første gang, da jeg kom til anden vaccination, betalte jeg kun for selve vaccination, selvom hun kiggede hende igennem igen . ( de 2 første basis vaccinationer) .

    Vil så tilgengæld på det kraftigste fraråde man sender sine kære misser til Vorup dyrehospital i Vorup , da jeg ikk har fået særlig god behandling der med min kanin .
    - tog derover da den ikk spiste eller drak, og kom hjem med ingen ting, og natten havde jeg fat i vagt dyrelæge, og den havde så en meget alvorlig sygdom ( blev aflivet dagen efter på hornbæk dyrehospital, som sagtens kunne sige hva den fejlede) .. smiley

    Hva din dreng "fejler" tør jeg ikk besvare smiley
    Men følger meget gerne med, omkring hans øjne (:


  • #5   14. aug 2013 Tak for svarene smiley han fik loppekur for en måned siden, sårene startede som lopper, men er blevet værre med tiden, efter han fik kuren.. Men nu må jeg hellere bare få en tid til ham, så må vi se hvad dyredoktoren siger smiley

  • #7   16. aug 2013 Nej, men jeg bliver ikke bidt længere, og lopper synes jeg smager dejligt.. Og vi har ikke set nogle længe, før lå de til frit skue i hans tæppe.. Men derfor kan der jo godt være nogle få tilbage.. smiley Vi har ikke turde give ham en kur mere, da det virkelig lignede udslæt, og han havde et stort sår hvor han havde fået kuren.. Som næsten er væk nu.. Ringer til dyredoktoren idag smiley

  • #8   19. aug 2013 Så har vi været til doktor, hun gav ham steroider og antibiotika, for hun synes sårene lignede allergi.. Øjnene mener hun kan stamme fra en infektion da han var lille - det ved vi jo så intet om, da vi har ham fra et internat, og ikke ved noget om hans fortid.. Ørene kunne hun ikke se mider i, heldigvis smiley Men han har også fået sig en lille forkølelse, vi tror det er stressrelateret, fordi vi lige er flyttet.. Men sprøjten og de piller vi har fået med hjem, skulle være godt til både slimhinder i øjne og næse, og til sårene smiley

Kommentér på:
Billig dyrlæge i Randers?

Annonce