{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig dyrlæge i Nordjylland
  • #1   21. aug 2012 Sorry kender en på midt sjælland smiley

  • #2   21. aug 2012 Altså det kommer jo an på hvor i Nordjylland du holder til. Tænker på om hvis man kendte en om det så kunne betale sig at køre efter det. ;o)

  • #3   21. aug 2012 Tja Thomsen i Ulsted smiley

    Har fået neutraliseret en del katte der hos ham hankatte til 350 kr og hunkatte til 550 kr


  • #4   21. aug 2012 Nina

    Ja det er godt nok billigt.

    Jeg tænker bare kvalitet fremfor kvantitet. Hellere give lidt ekstra og det bliver gjort ordentligt....


  • #5   21. aug 2012 Nu har jeg haft 6 hankatte og 2 hunkatte oppe ved ham og det er gået rigtig fint hver gang, har en hunkat mere jeg skal op med engang når hun går i løb. Kører gerne en time op til ham for at spare 2000 kr

  • #6   21. aug 2012 Bare fordi en dyrlæge er billig, betyder det jo ikke at han/hun er dårlig, det kan være et spørgsmål om hvilke udgifter de har, dem der har klinik hjemme i privaten og dermed ikke så meget udstyr er ofte billigere end dem med det helt store hi-tec udstyr, det gør dem jo ikke dårlige, eller de andre bedre. det må bero på tillid.

  • #7   21. aug 2012 hold da op det er billigt, tror godt ikke man kan finde det billigere.

  • #8   21. aug 2012 har du et link eller et nr. eller et navn på der han arbejder fra ham Thomsen?
    tror da der mange der gerne vil have hans tlf. nr.


  • #9   21. aug 2012 Ja vil meget gerne ha et nummer på ham. Det er en god pris når man er på su smiley

  • #10   21. aug 2012 Og har lige fundet ud af at det kun er en halv times tid fra os så det er jo bare helt perfekt

  • #11   21. aug 2012 Følger lige med smiley

  • #12   21. aug 2012
    Jeg ønsker ikke at bruge de billigste, men de bedste!

    Her er ihvertfald et par dårlige historier om pågældende dyrlæge... og har hørt flere.
    http://www.heste-nettet.dk/forum/6/197392/197392/


  • #13   21. aug 2012 vi bruger snedsted dyreklinik til vores dyr og de er fantastiske og har en god pris smiley

  • #14   21. aug 2012 Zalina: Der er jo dårlige historier om ALLE dyrlæger!

  • #15   21. aug 2012 Men ja, der er nogle nogle der ikke kan klare at få en kat med hjem der ikke er vågen endnu. For det får du oppe ved Thomsen.
    Indgrebet tager max 30 min og du må gerne være tilstede under indgrebet og hjælpe til med at holde et ben eller lign.
    Vi sidder og snakker lidt imens og man kan følge med i hvad der sker hvilket jeg synes er dejligt.
    Kender flere der bruger ham som er yderst tilfredse også til deres heste.


  • #16   21. aug 2012 Okay og jeres katte har haft det fint bagefter eller hvad ?

  • #17   21. aug 2012 Øhh unskyld min indblanding Nina, men du får vel ikke en totalt bedøvet kat med hjem?? Det er ifølge min dyrlæge ikke lovligt, da dyrlægen jo så ikke ved om katte så vågner igen, det kunne jo ske han har givet for meget eller katten reagere uhensigtsmæssigt overfor bedøvelsen. Ja citere kun min dyrlæge, har ingen anden fakta.

  • #18   21. aug 2012
    Ja, man får bedøvede katte med hjem. De er kun lige "ordnet" så er det ud af døren!
    Føj siger jeg... det hører ingen steder hjemme ikke at have mere respekt for sin egen kat... smiley
    Læs hvad Heidi N Skriver....


  • #19   21. aug 2012 Ja kattene har det ganske fint bagefter, har aldrig haft nogle problemer bagefter.

    De får noget smertestillende der holder i et par dage og de sover ca 1 døgn efter og er sådan on off vågne.

    Ja den er bedøvet når jeg får den med hjem, men de plejer at vågne en smule op i transportkassen efter en lille halv times tid.

    Aner ikke om det er lovligt eller ej men han tjekker dem inden man kører og det gør jeg også selv så meget som jeg nu selv kan gøre. Jeg plejer lige at holde ude i bilen og sørger for de ligger ordentligt hele vejen hjem.

    Den sidste hankat jeg fik kasteret fik et lille panikanfald på vej hjem i kassen men faldte til ro da jeg lagde en jakke over, tror det var lyset der generede den. Den snorksov da jeg kom hjem i varmen.


  • #20   21. aug 2012 Ahh herregud!

  • #21   21. aug 2012 Hvem er hun?

  • #22   21. aug 2012 Var lige inde og lure.

    Jaja hun er da noget billigere end dem i hanherred! Eller dvs meget billigere....


  • #23   21. aug 2012 Skal så siges at jeg godt ved hvorfor Thomsen er så billig, han har ikke det der fancy gebyr på ca 500 kr som dyrlæger tager for deres konsultation smiley

  • #24   21. aug 2012 Hende katdoktor lyder meget fornuftig smiley

  • #25   21. aug 2012
    Fandt dette, som vist siger en hel del!:
    Du mener ikke seriøst at du vil bruge ham i ulsted????? Synes lige du skal google ham og se hvad folk skriver...!! Han har før skulle kasterere en kat, og hører så slet ikke efter hvad ejeren sagde og kommer så til at aflive den i stedet for!


  • #26   21. aug 2012 tror det bliver hende katdoktor

  • #27   21. aug 2012 Min dyrlæge beholder hunkattene til dagen efter, for at sikre sig at de er ok og at der ikke kommer blødninger... Hankattene kommer hjem samme dag, dog sidst på dagen... Han ligger så indenfor normal området omkring pris.. Men jeg betaler gerne det ekstra, for at min kat bliver overvåget i et døgn, det har jeg det bedst med.. smiley Men sådan er vi jo forskellige...

  • #28   21. aug 2012 Nej de behøver ikke være dårlige, men når der bliver skrevet det er så billigt som det er, og du får en bedøvet kat med hjem kort efter dette indgreb, så får det mig til at tænke om det nu også er heeeeeelt okay....føj tænker jeg bare...

  • #29   21. aug 2012 Jo jo enig der men den oplysning kom jo så også først bagefter, og nu var det mere generelt jeg mente smiley

  • #30   21. aug 2012 Jeg mener bestemt at man skal følge sit hjerte og sunde fornuft.. Hellere bruge en dyrlæge som man kender og som man har tiltro til, end at tænke på prisen.. Naturligvis kan økonomien spille en rolle, men mange har haft mulighed for at spare op til det.. Hvis man har lagt lidt til side hver mdr. fra man får killingen ved de 12 uger og frem til den er mellem 5 til 7 mdr.. Man vidste jo at denne udgift ville komme da man fik katten...

    Har man ikke haft mulighed for at gøre det på denne måde, eller på anden måde er kommet i økonomisk trang, kan man som regel lave en aftale med sin dyrlæge og betale over et par gange...

    Man kan i hvertfald undersøge muligheden...

    Jeg mener personligt ikke at det skal være prisen der afgør hvilken dyrlæge man vil bruge... Netop fordi der er billige dyrlæger som laver en rigtig gang "lort" undskyld sproget.. Der er netop en som har flere "klinikker" rundt omkring, hvor dyrene er døde i hans varetægt, eller har haft behov for indlæggelse på et dyrehospital efterfølgende..
    Og det ville jo være forfærdeligt hvis ens dyr havner hos sådan en smiley

    I sær hvis det kun er for at spare penge, med den risiko at man kan miste sit elskede dyr, eller ende op med en regning som bliver kæmpe stor, til en anden dyrlæge for at rette "skaderne" op igen...

    Når det så er sagt, så er der nok gode billige dyrlæger... Men jeg ville helt klart bruge en som jeg kendte i forvejen, eller havde fået anbefalet.. Eller en tredie mulighed " besøge klinikken inden og undersøge lidt oplysninger på nettet om netop den dyrlæge"


  • #31   21. aug 2012 Linda H: er enig i at der er dyrlæger derude som er billige og ikke gør deres arbejde godt nok, men vil tilføje at der også er dyre dyrlæger der ikke gør deres arbejde godt nok.
    Så vil understrege vælg dyrlæge udfra tillid, anbefaling og almindelig sund fornuft frem for pris.
    Og sidst tilføje at jeg fornylig har fundet en dyrlæge jeg har tillid til og som er væsentlig billigere end mange andre.


  • #32   21. aug 2012 Heidi>> Ja det er rigtigt... Mit budskab var netop som du skrev, lad væ'r med at lade prisen være afgørende... smiley

  • #33   22. aug 2012 prisen siger ikke altid at det bliver ordenligt, min kærestes moster har fået gjort det på Frederikshavn dyrhospital og det blev vist ikke ordenligt

  • #34   22. aug 2012 Har fået ordnet hankatte herhjemme og det har fungeret fint, de vågner op i vante omgivelser og har aldrig haft problemer. Dog kunne jeg ikke drømme om at få hunkattene sterriliseret herhjemme det bliver ved dyrlægen.
    Alle dyrlæge har sikkert været ude for en mindre heldig situation og det kan ligeså godt være dem der er dyrere. Pris er ikke altid = kvalitet.
    I tilfælde af at der er kommet alt for mange katte for eks. på en gård, så er det da trods alt bedre at folk bruger en lidt billigere dyrlæge og får alle kattene sterilliseret istedet for at der kommer 1000 killinger til at gå for lud og kold vand, det vil jeg sige er mere synd.


  • #35   22. aug 2012 Uha, jeg har kun hørt dårligt om ham i Ulsted.

    Men kan se at der også er andre der anbefaler Katdoktor i Aalborg og hun har min varmeste anbefaling! Hun er så dygtig til at håndtere kattene og tager sig utrolig god til at snakke med både ejer og kattene! Jeg har er utrolig glad for hende og selvom jeg flytter 45 km væk fra Aalborg vil jeg stadig blive ved med at benytte hende smiley Sidste jul, tog hun mig ind i klinikken selvom hun egentlig havde lukket, det viste sig at Bellis havde en mave infektion. Jeg ved dog ikke hvad hendes pris for neutralisering er, men synes hun er meget fair med de gange jeg har været hos hende smiley


  • #37   22. aug 2012
    Der er så mange dårlige historier om den mand, hvis man søger på det smiley


  • #38   22. aug 2012 Vodskov dyreklinik smiley Har indtil videre kun hørt positivt, og jeg skal kun give lidt over 500,- for at få min kat kastreret.Skulle give 1600,- for at få BEGGE katte kastreret, vaccineret og øremærket.

  • #39   22. aug 2012 Kan også kun sige godt om katdoktor det jeg lige kender hende kort, vi har været oppe og få HCM scannet vores katte nogle gange når de er herovre fra LIFE.
    Vi køber desuden også blodtypetest af hende, og har fået en fin service af hende, men hvordan hun er praktisk med behandling af katte ved jeg ikke, vi bor jo ikke i det område, men hun virker rigtig sød og det er jo så også hendes specialle katte.


Kommentér på:
Billig dyrlæge i Nordjylland

Annonce