leg nu med mig leg nu med mig
Herhjemme er Gynt lettere fatsvag. Han er sååå glad for Fjummer og synes det er hylende morsomt at lege fangeleg med hende. Problem er bare det ikke er den opfattelse Fjummer har af "legen". Fjummer løber væk finder et hjørne og hvæser og knurre af ham og han står med et såret udtryk og den der jamen vi LEGER jo Han hopper ikke på hende eller slår ud efter hende han løber kun efter hende og står så afventende og håber hun løber igen når hun står stille og skælder ham ud.
Stopper ham når det går over gevind og "tysser" Fjummer lidt ned når hun bliver for meget og tager hende over i "sikkerhed". Hun hidser nemlig en stemning op hun er ikke bange men stik tøsefornærmet når det store forvoksede får intet forstår, hvilket gør hun til tider går i knurre-mode overfor de andre. De andre tager det ikke personligt men synes bare hun er tosset Skulle så tro hun hadede ham som pesten, det gør hun ikke hun hilser rigtig høfligt på ham med næse til næse hilsen når hun kommer forbi ham og han ikke driller hende.
Fjummer kan finde på at stress-tisse hvis noget stresser hende, det gør hun IKKE så hun bliver ikke stresset over det bare fornærmet på ham.
Hvad gør i andre stopper det når det går over gevind eller lader dem styre det selv. Kunne det hjælpe at smide zylkene i dem begge eller vil det være komplet ligegyldigt, de er jo ikke bange eller stressede misforstår bare hinanden.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Men jeg lader dem klare det selv, det er den eneste måde de finder ud af det på..
Det kan lige så meget have noget at gøre med at de skal kæmpe lidt om rangordenen, og det bliver kun værre hvis man blander sig...
nov 2011
Følger: 38 Følgere: 95 Katte: 15 Emner: 62 Svar: 388
okt 2007
nov 2011
Følger: 38 Følgere: 95 Katte: 15 Emner: 62 Svar: 388
okt 2007
Har selv brugt det med succes gennem et par måneder da jeg skulle sammenføre et par voksne katte
leg nu med mig