1.737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Leg med elastikker Leg med elastikker

Nu er jeg lidt nysgerrig. Jeg har en kat på 2 1/2 år ca. Han leger med elastikker. Man kan skyde dem afsted og han spurter efter den, tager den med tilbage og afleverer hos mig. Det samme kan han med små skumbolde. Det er egentlig som hvis man kaster en bold til en hund. Er der andre der oplever dette med deres katte??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leg med elastikker
  • #3   17. nov 2013 Det er helt almindelig hårelastikker smiley Og han har heldigvis aldrig i 2 år vist tegn til at spise dem smiley Men det er super sjovt!

• #4   17. nov 2013 Herhjemme skal vi passe på med ikke at have elastikker liggende. Tilde spiser dem. Så det er vi ret opmærksomme på

• #5   17. nov 2013 Min datter havde en MCO dreng han elskede at hente de store post elastikker og når han var færdig med, at lege så blev de enten druknet i vandskålen eller begravet i fodret smiley
    Jeg har haft en bimse som greb papirkugler i luften, men han kom ikke med dem smiley

• #6   17. nov 2013 Min mindste kat kommer med hans bold, så kaster jeg den og ja så kommer han tilbage og aflevere den... Nøjagtig som en hund... Så sjovt...

• #7   17. nov 2013 Jeg håber Mitti er begyndt med noget som ligner;) han stikker altid af med den bedste drillepind når han har fanget den, men kommer tit og miaver og så ligger den tæt på sofaen smiley og han bliver belønnet med leg når det sker smiley

• #9   18. nov 2013 Min kat er en lille tyveknægt. Han går selv ud i min toilettaske og stjæler mine hårelastikker, og kommer og afleverer dem til leg smiley Tilsidst gemmer han dem, og de bliver taget af vores robotstøvsuger. Så der er faktisk altid hårelastik-mangel herhjemme smiley

Vi kan heller ikke have almindelige køkkenelastikker liggende, uden de spises, men hårelastikker er bare det bedste legetøj, og ikke noget de forsøger at spise.

• #11   18. nov 2013 Jo det sker også her. Det er gerne hendes plysmus, hun kommer med. Så skal de kastes, og så fiser hun efter og kommer og afleverer dem igen smiley

• #12   18. nov 2013 Jep Smilla elsker når vi kaster en papirkugle, så spæner hun efter den og kommer troligt luntende tilbage med den og ligger den foran os, klar til at vi skal kaste den igen så hun kan hente den gang på gang, hun kan blive ved meget længe, og så lige pudselig så gider hun ikke mere og så leger hun bare med den selv et stykke tid :)'

• #13   18. nov 2013 åh jo! kender det alt for godt.. smiley
    Begge mine gør/har gjort det. Hubert da han var ung kat.. STJAL mine hårelastikker.. om de så sad om håndleddet på mig, og jeg var faldet i søvn.. for det var hans bedste legetøj..
    hvilket så også betød at da jeg fjernede det ene gulvtæppe for at støvsuge.. lå der hele 8 hår elastikker. smiley
    men når vi legede med dem.. så skød jeg dem af sted, og han kom løbende retur.. og såen kunne en time sagtens gå.. smiley

Den lille af mine.. han har en mus, han elsker at lege aport med.. smiley

Kommentér på:
Leg med elastikker

Annonce