1.366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Hjælp! Spørgsmål om parring. Hjælp! Spørgsmål om parring.

Min kat har været hos min mor som har en hankat, vi vil gerne ha killinger på vores kat. Efter to måneder kommer hun i endelig i løbetid og igår gik det til med parringen ..

1: Hvornår stopper det?
2: har hørt at så mange gange de gør det, så mange killinger får man, er det rigtig?

Håber i kan hjælpe mig, for har måtte lukke min kat inde sammen med mig da de gjorde det 6 gane igår, og hvis det rigtig med der kommer killinger hvergang så vil jeg ikke ha alt for mange når det første kuld smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Spørgsmål om parring.
  • #1   8. jan 2013 Okay mange tak for jeres svar, nu jeg mer rolig over der ikke kommer alt alt for mange killinger hehe..
    Men ved i hvornår det slutter, siger hun selv fra til hankatten?

• #4   8. jan 2013 Som jeg har skrevet deroppe har jeg HØRT det og derfor vil jeg vær sikker, for jeg har tjekket nettet og jeg kan ikke finde svar nogle stedet omkring det. Derfor jeg spørg. Og bare drop det med jeg ikke ved noget, kender mange som har fået killinger, så fis a jeg ikke ved noget om det. Fordi jeg ikke lige ved noget omkring de to ting så har jeg ikke styr på en skid eller hvad? Det for latterligt og dømme når i ingenting ved om mig smiley

• #6   8. jan 2013 <sidder på hænderne>

• #8   8. jan 2013 Hvad for nogen råd på i med?? Andet end jeg skulle ha læst omkring det osv og sidde og skrive hvor usmart det er det jeg har gang i ?
    Men det også ligemeget nu, fik mine svar af en dyrlæge da ingen kunne hjælpe mig herinde. Jeg spurgte fordi de jeg kender ikke har oplevet at at deres kat parre i 2 dage og bliver ved. OG jeg havde HØRT at for hvergang kom der en killing. Det har ikke noget og gøre med det usmart eller noget som helst.. For jeg har styr på det, udover lige der to ting. Men det gør mig ikke til at jeg ingenting ved omkring alt muligt andet.Så den måde i skrev til mig på synes jeg ikke var iorden.

• #10   8. jan 2013 pia D og Otto - hvor er det konstruktive i at skrive i sætter jer på hænderne?
    det er der ingen der kan bruge til noget som helst.....enten så svare man TS, og ellers lader man være. det andet er en måde at provokere på og i mine øjne en meget barnlig måde at gøre det på.

Sabrina - der er desværre en del herinde der bliver meget fordomsfulde meget hurtigt istedet for at hjælpe. dette er fordi at mange ting er logisk for dem, fordi de har været i katteverdenen meget længe. (:
    jeg synes det er super godt du søger råd herinde så vi kan få aflivet de myter der desværre er mange af. at du går til dyrlægen med dine spørgsmål, synes jeg da udviser ansvarlighed?

men jeg må desværre stadig hægte mig på og spørge hvorfor du har valgt at din smukke kat skal have killinger? (:
    og når du nu har hørt at parring = killing, så vælger at lade dem parre 6 gange, hvilket også påpeger at du ønsker mange killinger? har du aftagere til så mange killinger? (:

• #11   8. jan 2013 Tak Jesper.. Havde de to bare sagt det lige så pænt som dig, havde jeg nok ikke skrevet sårn.
    Jeg har læst omkring det, og har fået snakket med dyrlægen nu. Men snakket med de tre personer jeg kender som har fået parret der kat osv, og de har ikke oplevet det jeg oplever med vores kat. Så ja måske også lidt dumt jeg ikke også lige har hørt forhørt mig til en dyrelæge. Men jeg ved hvad jeg laver, og jeg ved hvad jeg gør. Måske lyder det ikke sårn på den måde jeg skrev. Mine killinger kommer ikke til og blive aflivet eller sat på gaden hvis jeg ikke lige kan komme af med dem..

• #13   8. jan 2013 Vi har valgt og få killinger på hende fordi det en oplevelse vi gerne vil se og opleve.. Det noget vi længe har tænkt os.. Og jeg ved godt der meget der skal gøres når der kommer killinger osv, og det noget jeg vil gå meget op i, og at det bliver den bedste oplevelse for vores kat også..
    Det var min lillebror der ringede og fortalte han havde været der 6 gange, og derfra spurgte jeg herinde om det var rigtig, for så ringede jeg til den person som har fortalt mig at for hver gang kom der en killing smiley

• #14   8. jan 2013 Vi kender tre som gerne vil ha nogle a vores killinger. Jeg gør ikke det her for penge eller noget, mine killinger kommer ikke til og koste noget som helst. Jeg gør det fordi det skal være en oplevelse.

OG JEG VIL ALDRIG SÆTTE EN KILLING PÅ GADEN ELLER AFLIVE DEM BARE FORDI JEG IKKE KAN KOMME AF MED DEM...

• #15   8. jan 2013 Får de også ormekur, bliver mærkede, kastereret/steriliseret og vaccineret, inden dine venner får en killing?

• #16   8. jan 2013 De får ALT inden de rejse hjemmefra. Dog ikke kastereret/steriliseret..
    Vi laver jo ikke killinger for sjovt og bare vil tjene penge på det, næ nej!!!

• #18   8. jan 2013 At man neutraliserer sine killinger har intet med at tjene penge at gøre. Det viser blot, at man tager ansvar for sit afkom. Hvor mange opdrættere tror du, tjener penge på deres killinger?

Man skal være ualmindeligt heldig for at tjene på det.

• #19   8. jan 2013 Jamen det jo ikke alle der vil ha deres kat skal blive det?
    Så derfor vægler jeg ikke at steriliseret eller kastereret dem smiley

• #23   8. jan 2013 Okay tak.
    Jamen så har jeg ombestemt mig at det vil jeg så gøre inden de får nyt hjem smiley

• #25   8. jan 2013 Otto : Du er da bare så smart og høre på var smiley Du er så barnlig og høre på at jeg kun griner a dig lige nu. Jeg ved hvad jeg gik ind til med hensyn til penge osv, og du ved jo ikke hvor mange penge jeg tjener osv om jeg har råd til det? Så synes jeg du skulle tage dine ord tilbage. For jeg ved godt det koster penge. Og jeg vil skide på hvor mange penge det koster. Og det ikke rigtig med det skal være en dyrlæge til stede, Har snakket med en dyrlæge idag, og han fortalte mig nogle ting jeg skulle holde øje med, og så skulle jeg komme til dyrlægen.. Så stop nu det med der så mange killinger der bliver aflivet osv og vente på hjem. Jeg har masser a tid til og vente på de rigtige mennesker kommer og henter dem. Ja, måske hopper de fra, men som sagt JEG VED GODT HVAD JEG GIK IND TIL, OG JEG HAR TAGET DEN CHANCE. Så det hjælper ikke du bliver ved med og hakke mig ned på den måde. Jeg vælger også nu og neutralisere dem.
    Så synes virkelig du skal pakke dine ord i dig igen.

Kissekattebanden : Ja de venter på nyt hjem, MEN det jo ikke det samme som når ens egen misser skal ha ..

• #28   8. jan 2013 Det er dejligt at høre, at du neutraliserer dem. Der findes desværre mennesker derude, som går efter billige langhårede eller semi-langhårede katte, og som holder dem under kummerlige forhold, hvor de får det ene kuld efter det andet. Og som aldrig ser en dyrlæge. Det er der ingen af os, der ønsker, at nogen katte nogensinde oplever det.

• #29   8. jan 2013 Hahah Kisse og Otto..
    Du skal lade vær med og udetale dig om ting du ikke kender til. Men jeg fik mine svar, så du behøver ikke og blive ved med og kører i det okay smiley

• #30   8. jan 2013 Nej jeg ønsker det heller ikke, derfor er jeg glad for i skriver det til mig, lige udover der nogle andre personer som ikke kan skrive det på en pæn måde!!

• #32   8. jan 2013 Kisse : Ved ikke lige hvor gammel du er, men synes du skulle se hvad du skriver før du dømmer folk.. Mine ord.

Men slut færdig bom for det her.
    Jeg har lært noget idag takket jer de søde mennesker.
    Og jeg har taget min beslutning omkring min kat skal ha killinger sårn er det, og så jeg ret ligeglad med hvad du siger til mig, lytter heller til dyrlæge end til dig!! smiley
    God dag til dig også!

• #33   8. jan 2013 Sabrina, på sådan et forum skal man tage de svar, man kan bruge til noget, og så sorterer man alle de andre fra. Og alle mindre pæne svar lærer man med tid at ignorere. De gider nemlig ikke kommentere, hvis de ikke bliver set smiley

• #35   8. jan 2013 Mange tak Solveig H, ja det koster mange penge når det sker, min venindes kat skulle også ha et, og ja det en del penge..
    Men jeg har også valgt og neutralisere dem alle sammen inden de rejser hjemmefra smiley

• #37   8. jan 2013 Jeg skriver som jeg gør fordi de to bliver ved med og hakke sårn på mig istedet for alle de andre som skriver det på en pæn måde til mig..

Penge siger os ingenting, der kommer til og være bog og det hele. Jeg ønsker det bedste for killingerne.. Og ja jeg ved godt der mange der bliver sat på gaden osv, men det betyder ikke at jeg også vil gøre det, jeg tager det som kommer smiley

• #38   8. jan 2013 Men gider ikke og blive ved med og gentage mig selv.
    Jeg har valgt som jeg har, og så må folk synes det dumt gjort..
    Jeg ved godt det hårdt arbejde men jeg tager det i skærk arm og kæmper for de ale for det godt smiley

TAK til alle jer som har givet mig svar smiley Synes jeg har fået det afvide jeg ville.
    God dag alle ..

• #41   8. jan 2013 "Sabrina A. Du kan jo benytte dig af filter mod de trunter der ikke kan finde ud af at svare ordentligt Det giver nogle meget bedre svar, fordi der findes heldigvis også folk herinde der kan formå at styre deres meninger og give gode råd! "

Ja, det benytter du da ihvertfald selv flittigt - men hvordan det giver bedre svar det har jeg svært ved at fatte - men er nu heller ikke specielt kløgtig. Måske du kan forklare det på en måde så selv jeg forstår det?

Ligegyldigt ævl - det var den bemærkning ihvert fald. Pas nu på du ikke slår dig når du falder ned fra piedestalen:-)

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #46   8. jan 2013 <b>Vil nogle af jer være venlige at holde jer til trådens emne
    > Hjælp! Spørgsmål om parring .<
    Samt bruge en sober tone i debatten og ikke blive personlige over for jeres meddebattører.</b>

• #48   8. jan 2013 Sabrina **Men jeg har også valgt og neutralisere dem alle sammen inden de rejser hjemmefra**

Thumbs up til dig for denne beslutning! Det glæder mig virkelig, at du vil sørge for det :-). Det burde alle - især dem der avler på langhår - sørge for.

Det er nemlig noget rigtig, rigtig skidt, når "langhårsgener bliver sluppet løs". (Jeg tænker her på kommende killinger, der måske ikke er så heldige at have en ejer, der kan sørge for pelspleje).

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #49   8. jan 2013 Lotte..Jeg ved ikke helt hvad du mener.?

Som jeg forstå...Nej det gælder ikke for alle i denne tråd, men det ved de bruger nok. smiley Nu er det kun denne tråd det handler om som der er givet en henstilling om ikke at blive personlige over sine meddebattører.

• #50   8. jan 2013 KAN MAN IKE SLETTE DEN HER SÅ DET KAN STOPPE?
    Jeg fik svar på det jeg spurgte om smiley Og nu snakker folk om alt muligt andet..

• #52   8. jan 2013 Når okay, det bare mere så folk kan stoppe med og hakke ned på hinanden hele tiden!

• #55   8. jan 2013 Jeg ved ikke hvad der pt. sker - her har været roligt længe - nu kører stort set alle tråde af sporet.

Det skal du nu ikke tage dig af - især ikke når du har fået de svar du skal bruge.

Kommentér på:
Hjælp! Spørgsmål om parring.

Annonce