Hjælp! Spørgsmål om parring. Hjælp! Spørgsmål om parring.
Min kat har været hos min mor som har en hankat, vi vil gerne ha killinger på vores kat. Efter to måneder kommer hun i endelig i løbetid og igår gik det til med parringen ..
1: Hvornår stopper det?
2: har hørt at så mange gange de gør det, så mange killinger får man, er det rigtig?
Håber i kan hjælpe mig, for har måtte lukke min kat inde sammen med mig da de gjorde det 6 gane igår, og hvis det rigtig med der kommer killinger hvergang så vil jeg ikke ha alt for mange når det første kuld
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 47
Men ved i hvornår det slutter, siger hun selv fra til hankatten?
jul 2008
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
jul 2008
Men det også ligemeget nu, fik mine svar af en dyrlæge da ingen kunne hjælpe mig herinde. Jeg spurgte fordi de jeg kender ikke har oplevet at at deres kat parre i 2 dage og bliver ved. OG jeg havde HØRT at for hvergang kom der en killing. Det har ikke noget og gøre med det usmart eller noget som helst.. For jeg har styr på det, udover lige der to ting. Men det gør mig ikke til at jeg ingenting ved omkring alt muligt andet.Så den måde i skrev til mig på synes jeg ikke var iorden.
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 139
det er der ingen der kan bruge til noget som helst.....enten så svare man TS, og ellers lader man være. det andet er en måde at provokere på og i mine øjne en meget barnlig måde at gøre det på.
Sabrina - der er desværre en del herinde der bliver meget fordomsfulde meget hurtigt istedet for at hjælpe. dette er fordi at mange ting er logisk for dem, fordi de har været i katteverdenen meget længe. (:
jeg synes det er super godt du søger råd herinde så vi kan få aflivet de myter der desværre er mange af. at du går til dyrlægen med dine spørgsmål, synes jeg da udviser ansvarlighed?
men jeg må desværre stadig hægte mig på og spørge hvorfor du har valgt at din smukke kat skal have killinger? (:
og når du nu har hørt at parring = killing, så vælger at lade dem parre 6 gange, hvilket også påpeger at du ønsker mange killinger? har du aftagere til så mange killinger? (:
jul 2008
Jeg har læst omkring det, og har fået snakket med dyrlægen nu. Men snakket med de tre personer jeg kender som har fået parret der kat osv, og de har ikke oplevet det jeg oplever med vores kat. Så ja måske også lidt dumt jeg ikke også lige har hørt forhørt mig til en dyrelæge. Men jeg ved hvad jeg laver, og jeg ved hvad jeg gør. Måske lyder det ikke sårn på den måde jeg skrev. Mine killinger kommer ikke til og blive aflivet eller sat på gaden hvis jeg ikke lige kan komme af med dem..
jul 2008
Det var min lillebror der ringede og fortalte han havde været der 6 gange, og derfra spurgte jeg herinde om det var rigtig, for så ringede jeg til den person som har fortalt mig at for hver gang kom der en killing
jul 2008
OG JEG VIL ALDRIG SÆTTE EN KILLING PÅ GADEN ELLER AFLIVE DEM BARE FORDI JEG IKKE KAN KOMME AF MED DEM...
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
jul 2008
Vi laver jo ikke killinger for sjovt og bare vil tjene penge på det, næ nej!!!
dec 2011
Man skal være ualmindeligt heldig for at tjene på det.
jul 2008
Så derfor vægler jeg ikke at steriliseret eller kastereret dem
jul 2008
Jamen så har jeg ombestemt mig at det vil jeg så gøre inden de får nyt hjem
jul 2008
Så synes virkelig du skal pakke dine ord i dig igen.
Kissekattebanden : Ja de venter på nyt hjem, MEN det jo ikke det samme som når ens egen misser skal ha ..
dec 2011
jul 2008
Du skal lade vær med og udetale dig om ting du ikke kender til. Men jeg fik mine svar, så du behøver ikke og blive ved med og kører i det okay
jul 2008
jul 2008
Men slut færdig bom for det her.
Jeg har lært noget idag takket jer de søde mennesker.
Og jeg har taget min beslutning omkring min kat skal ha killinger sårn er det, og så jeg ret ligeglad med hvad du siger til mig, lytter heller til dyrlæge end til dig!!
God dag til dig også!
dec 2011
jul 2008
Men jeg har også valgt og neutralisere dem alle sammen inden de rejser hjemmefra
jul 2008
Penge siger os ingenting, der kommer til og være bog og det hele. Jeg ønsker det bedste for killingerne.. Og ja jeg ved godt der mange der bliver sat på gaden osv, men det betyder ikke at jeg også vil gøre det, jeg tager det som kommer
jul 2008
Jeg har valgt som jeg har, og så må folk synes det dumt gjort..
Jeg ved godt det hårdt arbejde men jeg tager det i skærk arm og kæmper for de ale for det godt
TAK til alle jer som har givet mig svar
God dag alle ..
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.013
Ja, det benytter du da ihvertfald selv flittigt - men hvordan det giver bedre svar det har jeg svært ved at fatte - men er nu heller ikke specielt kløgtig. Måske du kan forklare det på en måde så selv jeg forstår det?
Ligegyldigt ævl - det var den bemærkning ihvert fald. Pas nu på du ikke slår dig når du falder ned fra piedestalen:-)
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
> Hjælp! Spørgsmål om parring .<
Samt bruge en sober tone i debatten og ikke blive personlige over for jeres meddebattører.</b>
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Thumbs up til dig for denne beslutning! Det glæder mig virkelig, at du vil sørge for det :-). Det burde alle - især dem der avler på langhår - sørge for.
Det er nemlig noget rigtig, rigtig skidt, når "langhårsgener bliver sluppet løs". (Jeg tænker her på kommende killinger, der måske ikke er så heldige at have en ejer, der kan sørge for pelspleje).
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
Som jeg forstå...Nej det gælder ikke for alle i denne tråd, men det ved de bruger nok.
jul 2008
Jeg fik svar på det jeg spurgte om
jul 2008
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.013
Det skal du nu ikke tage dig af - især ikke når du har fået de svar du skal bruge.
Hjælp! Spørgsmål om parring.