{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Åh gud, den kat altså... *fnis* {{forumTopicSubject}}

Mine skønne MC-pige Kitty venter sit første kuld. Og ih guder, vi venter... Hun er nu på dag 64 fra 1. parringsdag og vi venter stadig.
I forgårs havde hun pludselig lidt lind mave. "NU er det oppe over", tænkte jeg, med formodningen om, at hun nok var ved at tømme sig ud, men ingenting skete. Natten til i går holdt hun os vågen fra klokken 2.00. Hun havde igen lidt dårlig mave og var meget rastløs. "Nu må det altså være", tænkte jeg fejlagtigt igen.
I nat har hun sovet roligt hele natten, og ligger nu stille og roligt og slapper af på mine nye havehynder i stuen. Killingerne er mere rolige i hende i dag, end de ellers har været (eller er det mon bare indbildning ;)). Maven føles noget hård, men ikke rytmisk, som veer!? Og det har den faktisk gjort on and off i nogle dage.
Behøver jeg at sige, at jeg slet ikke synes uvidenhed er sjovt?

Kunne de katte dog ikke blive leveret med en udførlig beskrivelse af kommende killinge-leveringsdatoer? *fnis*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh gud, den kat altså... *fnis*
  • #1   4. jul 2012 Hihi, nemlig. Men nu må det da snart være... I teorien i hvert fald. *fnis*

• #2   4. jul 2012 Nu vader hun rundt om sig selv og vasker sig hele tiden. Stadig ingen slimprop, men mon ikke der er veer (syns sqisme det er svært at mærke)?

• #3   5. jul 2012 Så var der familieforøgelse i det lille hjem. 3 mislinger er det blevet til (indtil videre?). Den sidste ankom kl. 4.25. Hun har vasket sig selv efter den killing, men jeg synes hendes vejrtrækning er noget hurtig endnu og maven er også hård. Det er 1000 år siden jeg har haft killinger sidst, så jeg kan slet ikke huske hvordan det burde være. Hvad vil I mene?

Jeg kan desuden ikke se noget råmælk. Skal jeg stole på, at det er der, eller give lidt erstatning?

Kommentér på:
Åh gud, den kat altså... *fnis*

Annonce