fødsel hvornår? fødsel hvornår?
Hej,
Jeg har et spørgsmål omkring hvornår man kan forvente fødslen, jeg ved ikke hvornår hun er blevet gravid, da hun har været på p piller den tid hun har gået med hannen, men tydeligvis kastet en op eller lignende.
Men mit spørgsmål er omkring adfærd op til fødslen, hun har det meste af tiden fuldt mig og ville kæle og miavet meget. Nu er hun pludselig holdt op og vil helst bare ligge i fred og hvile sig, sådan har det været siden igår morges. Mælken er løbet til for 12 dage siden, dog uden noget kan presses ud.
Siden igår er hendes mave blevet meget hård nogle gange, hvilket jeg gætter på enten er plukveer eller opblokningsveer?
Kan man se en ændring på maven når hun er ved at være klar til fødsel?
Jeg tør jo ikke tage nogen steder hvis nu fødslen skulle gå i gang og hun har brug for min hjælp.
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 41
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Som regel løber den til når killingerne begynder at patte.
Slimproppen ses som en "slimet klat"/bussemand/snask bagtil
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Mine katte vælger her, at være "hold mig i poten" katte, og jeg har ikke måtte gå nogen steder i mange timer før fødsel, i opblokningsfacen.
Men det er nok forskelligt fra kat til kat. - Adfærdsændring er nok det man skal reagere på.
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 275 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 23 Svar: 372
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 41
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 32
Det var bestemt ikke meningen hun skulle have killinger og jeg har været ved dyrlæge og spurgt hvad jeg skulle gøre. Men de sagde der var en risiko men den ikke var så stor. Men jeg tager alligevel til dyrlægen imorgen for at få kigget alle efter om de nu er som de skal være og så moderen kan få et vitamin tilskud. Men de første 6 er fulde af liv og ser fine ud.
Og mange tak for jeres kommentarer
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 32
fødsel hvornår?