HJÆLP - killing!! {{forumTopicSubject}}
jeg står her med en kattekilling som har boet ovenpå vores stald på loftet med sine 3 søskende, som nu er døde. killingen har muligvis også mistet sin mor. Det er en vildkat, og vi har ikke haft den store kontakt med dem, udover de er blevet fodret. men nu hvor der ingen er, er killingen enormt kontakt-søgende, og jeg kan jo ikke lade staklen være helt alene oppe på loftet, så jeg har flyttet den ned i stalden i en boks, hvor der er lidt bedre forhold, og mere varme. Killingen er omkring 6 uger gammel, og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op med min lille ven? den har muligvis været alene i et par dage, måske endda mere. Dødsårsagen til de andre killinger kender vi ikke, og vi har ikke set dens mor i 8 dage. killingen spiser det der "våd-foder" så spørgsmålet er om den kan klare sig, hvis jeg får anskaffet noget moder-mælk til den? og gad vide om den måske fejler noget, siden dens søskende er døde? umiddelbart virker den meget frisk, dog er den rimelig rød i øjnene... det skal lige siges at jeg ikke har mulighed for at tage den med ind i huset, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at den kunne blive i stalden, så den kunne blive min staldkat, men vil bare ikke risikere at den dør:(
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
okt 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
tror jeg vil kontakte min dyrlæge i morgen tidlig, hvis han ellers er til at træffe på en søndag.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 16 Svar: 425
Jeg ville få katten til dyrlæge og hvis den ikke fejler noget så finde en amme. Den er for lille til at klare sig uden søskende og mor.
Held og lykke
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 123
okt 2010
jeg har i dag givet killingen noget kaffefløde blandet op med lidt vand. + kattefoder opblødt i vand.. den virker meget frisk og glad.
jeg har besluttet mig for at ringe til kattens værn i morgen, og spørge om de kan tage sig af den, da jeg tror den har den største og bedste chance hos dem.
okt 2010
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
okt 2010
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 123
synes det er den rigtige beslutning, og de skal nok få den tjekket, inden de vil sætte den ind til andre katte.. hvis du forklare hvordan du fandt den, osv..
HJÆLP - killing!!