1.402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

er du lige så nervøs som mig når din k er du lige så nervøs som mig når din k

er du lige så nervøs som mig når din kat skal føde?

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind... Jeg går hele tiden og frygter at der er noget galt fordi Sille ikke går i fødsel. Hun er i dag på dag 65, hun virker fint frisk, hun spiser, drikker og sover. Jeg kan både se og mærke killingerne bevæge sig.

Alligevel er jeg så dødnervøs, Sidder hele tiden og overvejer og ringe til dyrlægen og spørge om alt er normalt. Men hvorfor?

Tænker hele tiden på om der mon ligger en død killing først som gør at hun ikke kan få gang i fødslen.

Hvordan har du det når din kat skal føde? skal jeg bare tage mig sammen og slappe af?

Altså det er ikke sådan at jeg påvirker hende, jeg går ikke og tjekker hende og rør ved hende hele tiden og lignende. Kigger kun tæt på hende når hun giver mig lov.

Men gud hvor kan jeg ikke vente mere, havde forventet at hun var igang nu.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er du lige så nervøs som mig når din k
  • #1   12. okt 2009 kan godt forstå dig... sådan havde jeg det også med nala... og det samme med vores gamle kat... men det sker når du mindst venter det... det har det i hvert fald gjort de to gange med både nala og lilo... men ved godt det er svært at slappe af og ikke at være nervøs... sådan havde jeg det også lidt med nala... men ja, det kommer når det kommer... er ret sikker på at hvis der lå en killing i vejen så hun ikke kunne føde ville hun ikke opføre sig normalt.... så vil du kunnemærke det på hende...

• #2   12. okt 2009 ja du har nok ret... Det er meningen jeg skal i biografen i morgen aften for havde egentlig forventet at hun havde født nu... men jeg tør sgu ikke tage afsted, for så føder hun garanteret mens jeg er væk:)

Hader at være så nervøs over noget, gad godt bare at kunne sige "de kommer når de kommer" men er så bekymret for om de har det godt....

• #3   12. okt 2009 Bliver du hjemme fra biffen kan du være sikker på hun ikke føder:-)

• #4   12. okt 2009 65 dag er altså slet ikke sent, de fleste katte går 65-67 dage, så du kan roligt tage i biffen i morgen....
    jeg har en der går på 65 dag på fredag...det er min 4 kattefødsel, jeg er ikke nervøs, men meget spændt, katten er en rigtig god føder og missemor.

held og lykke på onsdag (jeg tror ikke hun føder før)

• #5   13. okt 2009 Så længe katten opfører sig normalt, så tag du det bare roligt.
    Jeg har adskillige gange oplevet, at en kat først fødte (helt ukompliceret) på 72. dagen.

• #6   13. okt 2009 ja i har jo ret... hun kigger jo også bare dumt på mig når jeg siger til hende at nu skal hun føde:)

Men det sidder jo nok i mig at sidst hun fødte der var den første killing død, og det er det jeg er bange for sker igen...

• #7   13. okt 2009 Vores birmaer føder som regel på dag 67 talt fra parringsdag nr 2.

• #8   13. okt 2009 Kan jeg forresten gøre noget så hun får mere lyst til at gå i fødekassen? Hun virker ikke så begejstret for den. Hun går hen og kigger ind i den, så ligger hun sig enten ude foran den eller går igen. nogle gange går hun ind i den og ligger der sådan en 15 min. ca...

• #9   13. okt 2009 Også det lyder meget normalt - Hun skal nok finde den, når tid er, bare sørg for, at den står et roligt og mørkt sted uden for megen trafik frem og tilbage.

• #10   13. okt 2009 Ok - den står i soveværelset... Hun har efter jeg skrev lagt lidt mere i den faktisk, så håber hun vil bruge den når tid er smiley

tak for hjælpen...

mvh Pia

• #11   13. okt 2009 Håber for dig det sker snart.. Måske i nat??

• #12   14. okt 2009 Godmorgen:) Heller ingen fødsel i nat... Hun er dog lidt slimet bagtil her til morgen så måske det sker i dag?! Dog vil hun ikke i fødekassen lige nu....

• #13   14. okt 2009 spændende, min er også igang, slimproppen er gået for et par timer siden

• #14   14. okt 2009 Jeg har lige lavet at album med billeder af tøserne... Der er billeder af Sille fra idag...

Kommentér på:
er du lige så nervøs som mig når din k

Annonce