996 visninger
|
Oprettet:
Hvem er du? {{forumTopicSubject}}
En lille præsentationstråd
Jeg hedder Maria, er 29 (meget snart 30) år og bor i Næstved med min søn på 4 (meget snart 5) år. Vi har en hund (blanding af lab, schæfer m.m.) og 15 rottedrenge. Antallet bliver snart forøget, da vi har 3 mere på vej, som lige skal blive gamle nok, før de kan flytte herhjem
apr 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 7
Jeg er 19 år gammel og bor i Vrå med min kæreste gennem 4år.
Jeg har en hund .- Papillon ved navn Avalee
Og selvfølgelig mine 2 ChinChilla sesser.
Havde en hvad ChinChilla han ved navn Duddi, han blev 6år. Han døde i september måned 2009. Han døde efter en tand operation af allergisk reaktion af narkosen. han døde i mine arme, og dette var en voldsom oplevelse, selve måden det skete på og at det skete..
Men nu har jeg så fået mig 2 nye sesser og har haft dem i en uge =)
Har haft ChinChilla hele mit liv, da min farfar var opdrætter
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 50 Katte: 9 Emner: 43 Svar: 5.172
Jeg har to hunde, Blandinger mellem labrador og springer spaniel.
7 dejlige misser og 7 mus....Jeg har idag lige købt en mus mere....
2 hun mus og 5 han mus...De går i hvert sit bur, altså hanner og hunner, så jeg ikke får alle de unger....;o)
nov 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 6 Emner: 2 Svar: 99
Er 15 år, og bor i Helsingør med min mor og vores 4 dejlige katte.. Og så bor jeg i hørsholm med min far, hans kæreste og hendes lille kat..
Jeg har 10 kaniner lige nu, skal snart starte opdræt på mine 6 løvehoveder hvor af 2 af dem skal sælges meget snart. Udover mine 6 løvehoveder har jeg 1 hollænderblanding, en hermelin, en dværgvædder og en løvevædder.. Jeg har stort set haft dyr hele mit og der har altid været mindst en gnaver imellem.
Og så forventer jeg unger efter min hollænderblanding d. 15/03-2010. Så det bliver rigtig spædende, det er dog ikke mit første kuld kaninunger, jeg har haft det mange gange men det var da jeg var mindre (kan ikke huske det.) Så det bliver det første kuld hvor jeg har sat mig ordentligt ind i det.
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 484
bor i lejlighed i stor københavn med min kæreste
sep 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 110
Vi har sammen 12 katte, 4 marsvin, 1 dværg hamster, 2 salemander, 660 liter vand med fisk og 1 kanin. Så en del dyr
Vi er dog ved at se om vi kan kære katteflokken lidt mindre, og også marsvinflokken, og komme af med salemanderne, da vi har et ønske om at få hund igen.
Vi bor i Holsted, mellem Esbjerg og Kolding i hus på landet
aug 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 52 Svar: 146
Bor midlertidig ved de gamle, da min Kæreste gennem snart 5 år arbejde på Sjælland, er selv fra Vojens og er ikke den gode type til at være alene hjemme
Vi har 3 dejlige D/S gårdhunde og en labe tøz, en tyk kat og så er jeg ejer af desværre kun 1 kanin, (mistede min anden for 14 dage siden :() og et gammelt marsvin....
Ellers er jeg Sosu hjælper, elsker mit arbejde og interesser mig for biler, computer og self dyr....
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
Jeg har en hankanin han er min første kanin også har jeg Bailey som er en bengal og Gucci min hund som er halv pekingser og halv chihuahua...
Hvem er du?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside