908 visninger
|
Oprettet:
Min kat har født, hjælp! {{forumTopicSubject}}
i nat fødte min Maine Coon Kisser 4 killinger (over en uge før tiden) - hvoraf de 3 desværre var dødfødte...
Den sidste lever dog i bedste velgående - den smukkeste lille sort/rød/grå (mangefarvet!) killing man kan tænke sig :´-)
Mit problem er bare at hun nægter at ligge i "killinge-kassen"... hun bærer killingen ned under min seng hvor hun åbenbart helst vil have den..
Hvordan i alverden får jeg hende til at forstå at hun ikk kan opfostre en killing under min seng???
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Men du har ret - hun er enormt stædig - så måske sku jeg bare la hende passe sig selv og sin lille nye
maj 2004
- og 2 gange har hun ædt godbidden og derefter snuppet killingen og lagt den tilbage under sengen..
Hun vejer 4-5 kilo - hun er ikk så stor... men kommer hun til at ligge sig ovenpå en lille killing, så er hun ihvert fald stor nok til at mase den..! *s*
Hun passer meget på kan jeg se, men det kan jo gå galt...
maj 2004
Den lille nye her er min første "indekat-killing"... har set mange "ude-killinger" og de er ikk til at holde styr på - hvordan skal det da ikk gå når den lille kan begynde at rode i alting indenfor
Min kat har født, hjælp!