{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Min kat har født, hjælp! {{forumTopicSubject}}

i nat fødte min Maine Coon Kisser 4 killinger (over en uge før tiden) - hvoraf de 3 desværre var dødfødte...
Den sidste lever dog i bedste velgående - den smukkeste lille sort/rød/grå (mangefarvet!) killing man kan tænke sig :´-)

Mit problem er bare at hun nægter at ligge i "killinge-kassen"... hun bærer killingen ned under min seng hvor hun åbenbart helst vil have den..
Hvordan i alverden får jeg hende til at forstå at hun ikk kan opfostre en killing under min seng???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • Tilslut ny køkkenvask til afløb og samle aftræk fra emhætte 1.200 kr.
  • Tilslutning opvaskemaskine 400 kr.
  • Samle et homegym 3.770 kr.
  • Montering af gardin + bore et hul i loftet og opsætning af loftslampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat har født, hjælp!
  • #1   23. maj 2005 Der er ikke plads til kassen under sengen... hun ligger pt. mellem en masse ragelse og kasser ovenpå en gammel morgenkåbe! - der er altså ikk meget plads så jeg er bange for at hun måske kommer til at "ligge killingen ihjel" ved et uheld...

Men du har ret - hun er enormt stædig - så måske sku jeg bare la hende passe sig selv og sin lille nye smiley

• #2   23. maj 2005 hun flytter ikke meget på den... jeg har lagt den op i kasse 2 gange sammen med en godbid til hende så hun kan se at kassen ikk er så slem..
    - og 2 gange har hun ædt godbidden og derefter snuppet killingen og lagt den tilbage under sengen.. smiley

Hun vejer 4-5 kilo - hun er ikk så stor... men kommer hun til at ligge sig ovenpå en lille killing, så er hun ihvert fald stor nok til at mase den..! *s*
    Hun passer meget på kan jeg se, men det kan jo gå galt...

• #3   23. maj 2005 Hehe, ja det var nok en idé.. Killinger er nogle vanskelige størrelser at holde styr på smiley
    Den lille nye her er min første "indekat-killing"... har set mange "ude-killinger" og de er ikk til at holde styr på - hvordan skal det da ikk gå når den lille kan begynde at rode i alting indenfor smiley

Kommentér på:
Min kat har født, hjælp!

Annonce