{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Klikkertræning af min huskat på video {{forumTopicSubject}}

Her er et par nye klip af mig og Tip det fjollehoved.-)

Jeg har lært ham at vælte en vase

http://www.youtube.com/watch?v=_qt95JQF7Hg&feature=player_embedded

Det skal bruges i et dansenummer med ham og de andre katte.

her går han frivilligt i kassen - noget som en del ejere har problemer med, men som naturligvis kan trænes
http://www.youtube.com/watch?v=69-1YhHnN0A&feature=player_embedded

Der er en del 2 også

http://www.youtube.com/watch?v=D-zAQn2LN0M&feature=player_embedded

Er han ikke sød?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klikkertræning af min huskat på video
  • #1   21. okt 2010 Han laver lige lidt target træning også:-)

http://www.youtube.com/watch?v=siFQdI5nWds&feature=player_embedded

• #2   22. okt 2010 Bare rolig det er klikkertræning:-) Jeg har 7 års erfaring:-)

Har du aldrig prøvet det, siden du skriver sådan? Kom til et af mine foredrag/kurser en dag, eller kig forbi så skal jeg vise dig hvordan det foregår - det kan være rigtig svært at forstå, indtil man har haft det i hånden plus fået metoderne beskrevet af en uddannet kattetræner

MVH

• #3   22. okt 2010 Skøn kat smiley

Jeg vil så gerne lære det til mine de små smiley

• #4   23. okt 2010 der står start tips på min hjemmeside med katteartikler

• #5   29. okt 2010 jeg har set dine videoer,- det er altså ret spændende...
    jeg er selv startet stille op med at klikketræne min Bakus..
    foreløbig er det finger+klik+godbid osv osv...
    fik lige lavet en targetpind af en kattebold og en forklignende pind til fondue som lå i skuffen - det bliver næste øvelse...

har lånt en bog på biblio: træn din kat,- den går jeg ud fra...

• #6   29. okt 2010 Maikens bog er rigtig god. Du kan også finde fif på min hjemmeside, hvor der er artikler

• #7   29. okt 2010 tak...jeg har været pådin hjemmeside Nemo , ikk ?
    og læst og set
    og kikket videoer...
    synesdet er SÅ spændende....

• hans k
    hans k Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 2
    #8   30. okt 2010 haha grinern. mine katte følger altid min hånd i håb om mad ( godbidder)
    det har ikke noget med træning at gøre det der.. 1 katte afsætte duft i den første video hvilket gør at vasen vælter. 2 katte finder enten kassen intrassant, eller den tror den skal et sted hen.. katte har ikke samme trænings gener som hunde.. og kan defor , hmm ja slet ikke trænes til nogle ting.. smiley hehe men god underholdning med den video.. du må føle dig godt dum hehe

• #9   6. nov 2010 har selv trænet min huskat fidel til at sidde på kommando, og nu også at give pote. det tog 4 fodringer med næten alt hans mad før han mestrede gi pote, nu gør han det uden klikker kun på kommandoen og med efterfølgende godbid. det samme med sit på komando.

vi startede dog med target i sin tid for at han skull tabe sig, og når target sticken afog til kommer frem ved han lige hvad det betyder.

ligesom han bestemt ved hvad et klik betyder, hvis jeg f trykker en gang mens han sover kommer han straks hen til mig for at få sin mad smiley

• #10   6. nov 2010 ligger også lige to film ind, håber det er ok for trådstarter smiley

si uden klikker - indrømmer han ikke er helt perfekt til sit
    http://www.youtube.com/watch?v=Xqf-6JhKm1s

gi pote under træning:
    http://www.youtube.com/watch?v=_1Xq0sSromI

• #11   7. nov 2010 Louise P: Rigtig dejligt, at du deler dem:-) Sikke en skøn kat. Man kan se, hvor glad katte er for at træne. Det er så sødt. De spinder ofte også imens:-)

KH

• #12   7. nov 2010 hvor er det godt....tak for videos...
    håber jeg7vi også kommer så vidt en dag...

• #13   8. nov 2010 Cattery Yogini - Snowshoes .ja han er dejlig, hvis man lytter godt efter i hvert der hvor han sitter, ka man gdt
    hør han spinder.

generelt spinder fidel hver gang der er mad i sigte

og castro min anden kat skal vist have noget ekstra lækkert mad for at kunne trænes lige sålet, men han kan target med en laserpind som motivation smiley

lillian : tak smiley tror jeg er heldig, da fidel nærmer sig mere en sort labrador end en kat på mange områder, han kommer når man kalder, man kan gøre alt med ham - dog er han en bangebuks over for alt andet end fremmede katte smiley

• #14   8. nov 2010 Han er rigtig dygtig - du skal bare fortsætte det flotte arbejde !

• #15   10. nov 2010 jeg gør da i hvert fald, for mit vedkommende er det bare lettere at belønne på den måde da han ved han får godbid for det han gør når han har hørt klikket, der er dygtig lidt sværer at forstå så tror jeg ville have været længere om at lære ham de ting han gør på videoerne end hvis jeg ikke havde klikkeren..

• #16   10. nov 2010 Siameseren er en af de bedste træningkatte som jeg har arbejdet med! Den og huskatten. sandsynligvis fordi de har levet så længe tæt med mennesker, så vi har fremavlet nogle kloge dyr (:-)) og fordi de er bedre til at regne ud hvad vi vil have dem til (når de gider for en siameser kender vel sit værd:-)).

Jeg har selv en orientaler og han er uden sammenligning SÅ kvik til at lære nyt. Han kan både dæk, high five, spring gennem en ring, gå i kassen på signal, sit, dreje rundt, fri ved fod, plads, rulle rundt og meget mere - han er eminent og det samme har jeg oplevet med siamesere, som jeg har trænet med.

Der er bare noget ved den race-) generelt er en brunmasket siam det smukkeste dyr jeg har set.

• #17   10. nov 2010 jeg er tipoholic.....jeg har jo en lidelsesfælle Tami (dog ikke opvokset hos Elin) men stadig en hitte.....jeg kalder hende min blå bengal

• hans k
    hans k Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 2
    #18   11. nov 2010 hehe hold nu op i lever i en helt anden verden.. du kan ikke træne en kat... se nu at de bare er intra i mad...

• #19   12. nov 2010 Hej Haneben:-) Hvor hygsomt at du lige var der:-)

Ja de der hitter er meget svære ikke at komme til at holde rigtig meget af:-)

• #20   12. jan 2011 Det er bare fantastisk! Jeg vil selv forsøge mig med det med min kat, når han er faldet mere til her og stoler lidt mere på mig smiley Har allerede anskaffet mig en klikker smiley

Kommentér på:
Klikkertræning af min huskat på video

Annonce