857 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar

21. jan 2009 Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Andre der klikkertræner sin kat? Andre der klikkertræner sin kat?
Jeg sidder lidt med tanken, at jeg er den eneste der klikkertræner min kat... Men hvis der er andre der også gør, så har jeg lige et par spørgsmål om triks og små fiduser...
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 3
Har taget grundforløbet til dyrepasser hvor jeg har lært om klikkertræning, så er da lidt nysgerrig.
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Jeg putter noget godt dåsemad på en teske, og når nemo gør det jeg vil have hende til, så klikker jeg og så får hun lov til at slikke lidt på skeen...
Jeg har lært nemo at sit, gi pote og stå på bagben, men nu er jeg lidt gået i stå.... Ved ik hvad jeg skal PRØVE og lære hende næste gang
jan 2009
www.kattegalleri.dk/grupper/klikkertrningafkatte
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 93
Jeg får min første killing hjem på lørdag. Startede et emne for nogle dage siden om hvornår jeg kunne begynde at træne min kiling. Er især interesseret i klikkertræning
Ser lige tiden an, da min misling kun er 12 uger, men vil meget gerne vide mere om klikkertræning
Kan desværre ikke videregive egen erfaring (endnu), men fandt på et tidspunkt et lille "klikkerklip" på KG, hvor grundprincipperne blev forklaret. Ser sjovt ud både for katten og ejeren, hihi!
Klikkertræning kat - sådan kommer du i gang
Klikkertræning af din kat – videoklip fra Kattegalleri.dk. Oprettet af Maiken L d. 9/4 2008. Kategori: Diverse kat.
http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=2928
Jeg var derinde d. 17.01.2009 - ved ikke om det er for "lavt niveau", men villle lige nævne det. Måske Maiken L ved mere?
Venlig hilsen Mette
jan 2009
Tjaa... jeg startede med at klikker træne med min kat da hun var 4 mdr... lige så snart hun havde interessen for det..... Men jeg kan helt klart anbefale det, da det er mega sjovt for både katten og en selv... hehe. så er det selvfølgelig også sjovt at vise frem
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 63
aug 2009
Følger: 1 Katte: 1 Svar: 2
mar 2010
Følger: 1 Katte: 2 Svar: 4
Andre der klikkertræner sin kat?