{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Køkkenbordet {{forumTopicSubject}}

hej...

Hvordan pokker lærer jeg min kat at holde sig fra køkkenbordet? Hun ved udemærket godt at hun ikke må være der for så snart vi opdager hende spurter hun ud derfra. Vi har prøvet med vand og vi har lagt staniol på bordet, det virker ikke... nu er jeg begyndt at lukke derud til, men så snart der bliver åbnet igen gør hun det samme.. det er også irriterende at skulle lukke døren for så skal deres mad flyttes ud i gangen og det sviner på gulvene (hankatten synes ikke maden skal blive i munden) Nogen der har nogle forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køkkenbordet
  • #1   23. jun 2005 jeg har samme problem. Efter vi flyttede er bonnie begyndt at gå på bordet... men den der spray... er det smart når det er der man laver mad?

• #2   23. jun 2005 Jeg har købt den spray.. og det påvirker dem måske lige i en time og så kan de ikke lugte den mere... jeg har også prøvet at sprede peber ud på bordet, men det bliver noget forfærdeligt svineri og de er ligeglade.. De går der jo for at stjæle mad, ikke for at snuse til bordet...

• #3   21. okt 2005 Enkat kan somregl ikke li vand ..
    Hvis den ikke kan li vand , kan det være dette råd hjælper , det gjorde det på min kat *

Hæld vand i en sprayfalske og spray det på katten vær eneste gang den hopper op på køkkenbordet , det er måske en hård metode men i kan tro det hjalp på min kat !
    Den hopper ALDRIG op på køkkenbordet mere.
    Men ellers , smid den ned vær gang den hopper derop.
    Hele tiden - Noget må hjælpe til sidst :o)

Jeg syntes lidt det der "spray" man kan få , virker lidt udnerligt og plat. Men det er jo kun min mening (:

Mvh zandra

• #4   5. apr 2006 Ja det med spranyflasken skulle hjælpe, men hvis ikke man er til straf, kan man prøve at rose katten meget hver gang den hopper ned og belønne den - du siger jo at den i forvejen hopper ned når den ser jer. Uanset hvad er det vigtigste at være konsekvent - så ros hver gang hun hopper ned og hvis hun nogle gange ikke er på bordet når i kommer derud skal hun også roses - så er det ligepludselig mere sjovt at være på gulvet...

Kommentér på:
Køkkenbordet

Annonce