{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hopper på køkkenbordet ?
  • #1   28. jan 2014 Der er nogle få måder hvorpå du måske kan lære ham at lade være med at hoppe på borde, men kun måske, nogle katte nægter at lære det, sådan en har jeg desværre, hun ved godt hun ikke må, men gør det alligevel når jeg ikke ser det smiley

En måde og den mest effektive, det er at når du ser katten tage antræk til at hoppe op så siger du et bestemt nej, sætter katten så alligevel af så stopper du hoppet med en hånd og et bestemt nej, så katten ikke lander på bordet men igen lander på gulvet, dette kræver jo så at du ser katten hoppe op, for det er dat at lande på bordet at katten skal forstå den ikke må, og det skal gøres rigtg mange gange, måske 200 gange før katten har fattet det..

Så er der den mulighed at lægge stanniol å køkkenbordet, det virker for nogle (ikke min desværre)

• #2   28. jan 2014 Du lærer at tørre bordene af, inden du bruge dem. smiley smiley

• #3   28. jan 2014 Susanne: Samme trick bruger jeg her smiley - og det virker!! smiley

• #4   28. jan 2014 Prøv at finde ud hvorfor han hopper derop. Min ene har kun været på køkkenbordet fordi hun har opdaget et vindue der. Og så længe jeg ikke åbner det, så hun kan sidde og glo ud af det, blev det hurtigt kedeligt. Så går vi ud og åbner døren til haven, når hun en sjælden gang står og ser ud som om hun gerne vil derop. Måske kunne i finde noget der vil være mere spændende. Jeg har altid et bord kattene godt må være på, da de især godt kan lide at være oppe i højden. Plus at de har masser af pladser ved vinduer og andre steder, hvor de er lidt oppe i højden. Nogen gange hjælper det at lade dem hoppe derop et par gange og se at der ikke er noget. Hvis der ligger en masse spændende ting er det nok mere vanskeligt.

• #5   28. jan 2014 Mine begyndte at hoppe op på bordet for at komme hen til vinduet, de har et vindue i soveværelset med akkurat samme udsigt, men den er åbenbart bedere fra køkkenet *g*

Når det blæser rigtig meget klapre min udluftning til emhætten, hvilket desværre gør at Blackie hopper op på emhætten og videre op til oven på krydderiskabet for at se hvad det nu er der larmer dernede bagved smiley

• #7   28. jan 2014 Mine er ikke sååå slemme til det med køkkenbordet, birk er den værste og det er mest i perioder og de perioder kan det ske en til to gange på en dag, jeg tror jeg kan tælle på fingrene de gange Røde har været der, og Mitti har ikke hoppet der op endnu smiley han har så hoppet ned på bordet nogle få gange hvor jeg har løftet ham på på køkken muren til Røde, og der må de gerne være.

Det eneste jeg gør er, at sige nej og løfte dem ned, hvis de ikke selv smutter smiley

Billedet er Røde på køkken muren mellem køkken og spise afdelingen

profilbillede
  • #8   28. jan 2014 Jeg er på "tørre bord" holdet smiley jeg opgav lynhurtigt at holde dem nede, køkkenbordet er også eneste adgang til det mest spændende vindue smiley
    Vi tørrer af og bruger altid noget under maden (skærebræt mv)

Kommentér på:
hopper på køkkenbordet ?

Annonce