1.302 visninger
|
Oprettet:
Killinger på køkkenbordet {{forumTopicSubject}}
Vores killinger er nu blevet så store, at de kan hoppe op på køkkenbordet. Men da jeg er lidt emsig med køkkenhygiejne, kunne jeg godt tænke mig, at de lærte at man ikke må lege på køkkenbordet.
Er der nogen, som har et godt fif?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Dette skal gøres hver gang de forsøger og du ser det, og de lærer det ikke første gang heller ikke 10. gang men måske ved gang nr 200 har det forstået budskabet
Men det er jo så vigtigt at du har andre muligheder for dem at komme op i højden som erstatning..
Alternativ så virker det på nogle katte at man lægger stanniol på på køkkenbordet, da katte ikke bryder sig om at gå på det..
Men du kan altså risikere at du aldrig kommer til at lære dine katte at bordet er no-go, min den lille vil ikke forstå det og det har jeg lært at acceptere, hun går ikke på bordet når jeg ser det man kan jævnligt se fine kattepoter på mit køkkenbord jeg har forsøgt med stanniol, og det virker så længe det ligger der, men så snart det bliver fjernet så forsvinder effekten
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Min yngste kat er godt 1 år den anden bliver snart 3.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Han bruger mine køkkenskuffer som "brandstige", så når jeg laver mad, så står øverste skuffe helt op, så kan han ikke komme op på bordet
aug 2014
Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 52
Men de små lømler kunne godt finde på bare at hoppe i skufferne så
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
sep 2014
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 123
apr 2014
Katten kunne nemt løfte poterne, men den gik jo ikke så langt og vendt hurtigt tilbage til sit kradsetræ ved siden af.
Det var bare et bud på hvad man kunne prøve.
sep 2014
sep 2014
sep 2014
apr 2014
Jamen så gjorde hun det jo også på den forkerte måde
Ja, jeg har jo også selv sådan en teenager bandit der hopper op alle vegne
Og Speedy har lært hvad både nej og ned betyder, men gør han det ude i køkkenet, når jeg er i stuen, så kan han da lige prøve at se om han kan få mig til at rejse mig op for at få han ned, når nu han ikke reagere inde fra stuen af - og lige så snart man har rejst sig, så kan man jo lige så godt hoppe ned - den bandit
Men Speedy hopper garanteret 100 % på bordene, også når jeg ikke er hjemme
Det værste er dog at det smitter af på Mille, så hun også er begyndt på de unoder
sep 2014
Killinger på køkkenbordet