Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp, min kat tisser i vasketøjet.
  • #1   8. jan 2005 Har selv samme problem sååe;) Det er bare dynen og hovedpuden.

• #2   8. jan 2005 Hej.
    Lige et enkelt spørgsmål?
    Hvor står hendes kattebakke?
    Hvis den står for tæt på madskålen, kan de godt finde på at bruge andre steder som toilet.
    Eller hvis bakken ikke er ren idet de skal på "toilettet", eller en hel tredje mulighed, er der blevet skiftet til noget andet grus som katten evt ikke kan lide at bruge?

• #3   8. jan 2005 Mille S:
    Hendes kattebakke står i en gang hvor maden står i køkkenet, så det er ikke sådan at de står lige op af hinanden.. Og det skal lige siges at der aldrig har været noget før nu, al den tid vi har haft hende har hun brugt bakken MEGET flittigt, hun stod gerne foran døren og miavede hvis den var lukket så hun kunne komme på toilet.. Hun havde dog et enkelt uheld på gulvet den anden dag, men det var også meget tyndt, så det kan jeg forstå hvis hun ikke har nået det.. Men hun er begyndt at gøre det i vasketøj og på sengen, men det er kun om morgenen, aldrig senere på dagen der går hun fint i bakken, så det er ikke sådan at det er hver gang.. Og hun startede med det for ca en uge siden, og tænkte at hun maske havde ondt eller noget, og så stoppede hun i et par dage og nu er hun så startet igen!!

Bakken er stort set altid ren, altså tømmes hver dag, burde også være nok, for kan jo ikke tømme den hver gang hun har været i den!!

Og nej har brugt det samme grus lige siden vi fik hende, så det burde ikke være det...

Men håber mine svar kunne hjælpe dig lidt.. For er virkelig fortvivlet..

Har snakket med min veninde som er dyrlæge og hun sagde at det muligvis kunne være fordi hun snart skal i løbetid.. Men det er jo også bare alt for tidligt, da hun jo kun er 3 mdr..

• #4   8. jan 2005 Hmm.. Min kat er også begyndt at tisse rundt omkring.. :S

• #6   8. jan 2005 havde vi os tænkt på, men vores katte er hunkatte, så kan ikke rigtig kastere dem.. hehe men tak for rådet ellers.

• #7   8. jan 2005 det lød forkert, vi kan jo sterilisere dem, men vi vil gerne avle på dem senere, så derfor kan vi ikke.. hehe

• #11   8. jan 2005 VIGTIGT!!!!!!!!!!!
    Vasker i jeres kattebakke i Ajax, så stop det omgående. Katte kan ikke fordrage lugten. Min kat var i foråret sidste år tæt på at blive aflivet, da han tissede overalt i huset. Vi nåede så langt som op til dyrlægen hvor jeg tiggede og bad om råd. Først da fik jeg at vide, at de ikke kan lide lugten af Ajax, som vi brugte på det tidspunkt.
    Vi fik ydermere sådan en duftspray, som sprayer nogle gode dufthormoner af en art ud (jeg kan ikke længere huske præcis hvad det var). Dette afhjalp problemet og min kat lever nu i bedste velgående og tisser kun i sin bakke.
    Vi købte endvidere en ekstra til ham og han er meget glad for at have toilet to forskellige steder i huset. Det kan også anbefales.

• Anja E
    Anja E Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Svar: 3
    #12   1. feb 2005 Louise M 19: Kan du lokkes til at finde ud af hvad den der duftspray hedder og hvor man kan købe den???

• Anja E
    Anja E Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Svar: 3
    #13   1. feb 2005 Anita N.: Den spray der skal skræmme kattene væk, virker ikke i 80 % af tilfældene.... Vi har selv haft problemet, men fandt en løsning der virkede... men vores problem var i hjørnerne. Løsningen var at lægge sølvpapir spredt ud, for det kan de fleste ikke lide at gå på... Det ser dumt ud men det virker... for os i hvert fald.

• #14   14. apr 2005 Den duftspray med homoner hedder Feliway eller noget i den stil kan fås ved dyrlæger både som spray og til stikkontakten har hørt den skulle være god.

• Kira F
    Kira F Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #15   28. sep 2009 Jeg har altså en hunkat på lidt over et år. hun er stereliseret, men har en tendens til at pisse på tøj, tæpper og ting der ligger på gulvet... det er så frusterende, for elsker hende, men overvejer tit at komme af med hende pga det... synes det er så klamt, at man ikke kan ha noget liggende uden at tænke på om hun nu har pisset på det....

Kommentér på:
hjælp, min kat tisser i vasketøjet.

Annonce