710 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Klikkertrænning... Klikkertrænning...

Er her nogle som har erfarring med at klikketræne deres kat? Og hvad har man lært katten?

Forsøger med Mogens Mis.Det går godt nok meget langsomt fremad. Faktisk ikke sikker på han helt har fattet konceptet endnu. Men ting tager tid - og hastværk er vel lastværk!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klikkertrænning...
  • #1   25. apr 2006 Hej
    Jeg klikker også min Carla smiley Og her går det også stille og roligt. Synes faktisk hun er ret god (med andre ord - stiller ikke de store forventninger), men desværre har vi lidt problemer med at få en komando kædet på triks'ne - til gengæld er hun god til håndtegn!!
    I starten brugte jeg små pølsestykker som godbidder, men er faktisk gået over til at nusse som belønning i stedet da det virker bedre her smiley
    Carla har lært at røre en pegende finder med snuden, at røre en blyant med snuden, at følge den pegende blyant, hun har lært at hoppe op i skødet på en, og at blive nede, hun har lært sit, og kig (øjnekontakt) og nogenlunde pote og er så småt i gang med rulrundt.

• #2   25. apr 2006 KATrine G lyder da til din kat er kommet langt. Mogens og jeg er stadig med at røre en pind /blyant eller sugerør med snude, følge den eller røre den med poten. Belønner ham med mad - men er så småt gået over til nussen, da han viser meget mere interesse for det.

Hvor lang tid har du trænet?

Eva K
    Prøv det, hvis du overhovedet har lyst. Det er ret sjovt at lave noget sammen med katten. Har en bog om klikkertrænning som hedder; Klikkertrænning af katte skrevet af Karen Pryor. Synes faktisk den er ret god og let at forstå.

Kommentér på:
Klikkertrænning...

Annonce