559 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Formandvalg Felis Danica Formandvalg Felis Danica

Jeg har lige modtaget et brev i dag med min stemmeseddel til formandvalget for felis danica.
Den ene er Tom Høj som bliver stillet op af Jyrak
Og den anden er ?? (har self. ikke lige sedlen her) som stilles op af Darak, Racekatten og Katteklubben (tror nok lige de to sidste navne er rigtige, men lad være og blive sur hvis jeg har byttet om på noget ;o)

Det jeg så vil høre er om der er nogen der kender noget til de to? Og der er jo en del herinde der er med i katteklubberne, så de kan jo nok hurtigt finde frem til navnet på ham den anden?
Eller som ved hvor man kan læse noget information om hvad de står for, og hvad de vil med FD.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Formandvalg Felis Danica
  • #1   31. jan 2007 Der står noget om dem i det sidste "kattemagasinet"

• #2   31. jan 2007 Tom Høj bliver stillet op af DARAK m.fl. Ole Amstrup bliver stillet op af Jyrak. smiley

• #3   31. jan 2007 Tak, hehe.. Det går godt med at huske i hovedet.. Aeh, jeg har så også kun lige fået skimmet artiklerne i Kattemagasinet, det kom midt i eksamens perioden :o)

• #4   1. feb 2007 "må den bedste mand vinde" Skal lige have tjekket efter hvem af dem jeg skal stemme på. smiley

• #5   1. feb 2007 Nu er jeg snotforvirret...

Jeg har inde på Felis danica's hjemmeside læst om begge kandidater, og nu er jeg helt forvirret mht. hvem jeg skal stemme på smiley

Jeg synes de begge har nogle gode pointer, og begge har nogle gode visioner for FD.. så nu må jeg lige ruge over det et par dage ^^ og snakke det igennem med kæresten, og så ryger vores stemme i posten smiley

• #6   5. feb 2007 Cemilie - Ja, det har jeg også.. Og jeg er da godt nok også meget i tvivl! Jeg tror dog jeg stemmer på Ole Amstrup, iogmed at han tydeligvis har nogle punkter han vil lave om på, hvor jeg er enige med ham. (omend han har genbrugt det visioner han udtalte sig om i 2003)
    Tom Høj lyder også rigtig fornuftig, og jeg er enige med ham i det han siger, og lyder som en fornuftig mand til posten. Han udtaler sig så bare ikke så specifikt, og det er derfor svært at vide hvor enig man er med ham i de ting han ønsker at lave om.
    For jeg synes selv (og inden det her valg overhovedet dukkede op) at FD på mange områder trænger til forandring, især på områder som stamtavle ved import/export og lign. ting..
    Men iih hvor er det svært..

Er der nogen her der er kommet frem til noget og har lyst til at snakke om det/diskutere det lidt? :o)

• #7   5. feb 2007 kender kund Ole og efter min mening utrolig kompetent så han får min stemme *S*

• #8   5. feb 2007 Endte også med at sætte min stemme på Ole smiley

Mit springende punkt var så også at han havde al den tid i verden, som han havde lyst til at investere i formandsposten, hvor jeg tror at Tom måske ikke har samme tid til det i og med at han også arbejder....

Men det er jo svært at gisne om... Men Ole blev det smiley

• #9   5. feb 2007 Okay.. Sådan tænkte jeg også om det med tiden hos de to..

• #10   5. feb 2007 Men igen, Tom force er jo netop at han har styr på al juraen og netop kan bruge den i sit arbejde som formand smiley

Men min opfattelse er også at Ole netop har den årelange erfaring, som er nødvendig for at kunne effektivisere alle de beraukratisk (håber det staves sådan) procedurer, netop fordi han i så mange år har været aktiv inde for katteverdenen ^^

• #11   7. feb 2007 Cemilie - Ja, det er netop også mit. Fordi han selv er stødt på alle de problemer, og derfor ved hvor det er vigtigt at sætte ind fra egen erfaring :o)
    Men tænkte også på det med Tom Høj jo netop kunne alle de der detaljer der var nødvendige for at få "lovforslag" igennem, og finde smuthuller i kontrakter osv, men FD har vel i forvejen selv kontakt til advokater og jurister :o)

• #12   7. feb 2007 Mette - Okay, det var da træls.. Har du været inde og læse det på FC hjemmeside?

Kommentér på:
Formandvalg Felis Danica

Annonce