780 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Udstilling I køge I går!! Udstilling I køge I går!!

Vi bvar jo på udstilling i køge i går.

Det var en super hyggelig udstilling men holde da op det træk ud... vi tog først der fra lidt i 19.00.

Toulouse fik sit første Capib og skulle til Nom, han hvade 2 konkurrenter og blev valgt til Nummer 2. Abbyen der blev Nom ente også med at Blive BIS eller Box kan ikke lige huske hvilken, så det var ok.

Sesse fik sit sidste Cap så hun bleve premiere... Dommeren var lidt hårdhændet synes jeg så sesse fik et hysterisk flop og det var så det der gjorde at hun ikke blev NOM men det var også en abby der blev valgt der og den blev også Bis eller Box...
Nå men vi Gik ikke helt tomhændet hjem... Sesse endte med at blive publikums farvorit og blev derfor Miss Køge..

Knus Naja

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling I køge I går!!
  • #1   28. jan 2007 Tillykke Naja.. smiley

• #2   28. jan 2007 Det var da fint Naja,tillykke med det.
    Jeg kan så supplere med Dino's resultater.
    Han fik sit 2.capib mod IC og blev nomineret til best in show ;-))
    På scenen fik han ingen stemmer,men sådan er gamet jo og han er stadig mit allerbedste krammedyr :-))
    Jeg havde også min unge britehan Dustin med.
    Han fik sit første cac mod CH og tabte nomineringen til en abyhan der er på vej til EC,så det var ventet.
    Men alt i alt en hyggelig men laang dag med megadårligt vejr,tror der faldt 10 cm sne i løbet af formiddagen...
    Naja,desværre nåede vi aldrig at mødes,men måske ses i i Helsingør d.11/2 ?

• #3   28. jan 2007 Ups,det hedder IP (International Premier) når han er kastrat og ikke IC.

• #4   28. jan 2007 Tillykke med resultaterne ;-))

Naja - gik det ikke nemt og smertefrit i sekretariatet??
    Ser at han jo fik CAPIB ;-))

• #5   28. jan 2007 Stort tillykke med resultatet, rigtig flot synes jeg. smiley

• #6   28. jan 2007 Tusinde tak til jer alle tre...

Hanne... Tillykke hvor var det fint.... gik og prøvede at finde dig men det lykkedes som du ved desværre ikke.... Og nej jeg skal først afsted igen til marts...

Anette.. jo det gik fint.. ingen problemer.. de ville ikke engang se noget.... Men de havde så skrevet i kataloget at min lille sesse var Bruntabbymasket... Hmmm... så det ført på Certet... så det måtte de jo også lige lave om...

Naja

• #7   28. jan 2007 Camilla og Vibeke.... Takker... vi er også ret stolte da jeg jo oprindelig er en Køgehøne.....LOL

Naja

• #8   28. jan 2007 Tak alle :-))

• #9   28. jan 2007 tillykke alle sammen.. !!
    Vi er lige kommet hjem fra udstillingen idag.. Vi var dog kun med på en kigger. smiley Men så da mange herinde fra.. smiley Men fik desværre ikke hilst på nogle, da de vist alle havde travlt..

• #10   28. jan 2007 Åh ville gerne have været dernede og kugge i dag men krafterne og viljen var ikke så stor hertil morgen... selvom alt sneen var væk... det var en laaaang dag i går..

Naja

• #11   28. jan 2007 Selv tak Matilde... synes også det var hygsomt at møde dig....

Og jo jeg har set dine fine billeder... jeg laver et album med mine i morgen... fik ikke atget så mange denne gang desværre og mange af dem vi tog er ikke blevet så gode....

Synes ikke du skal lade dig skræmme af disse "know it all" personer... hvis du har lyst tiæl at udstille så synes jeg bestemt ikke det skal være sådan nogle der holder dig væk fra det...

Knus Naja

• #13   28. jan 2007 hej Naja stort tillykke fra os smiley

• #15   28. jan 2007 Tillykke alle sammen!
    Lyder somom i havde en god lørdag!

Naja: ærgeligt du ikke kom idag, kunne ellers have været hyggeligt og møde dig!

• #16   28. jan 2007 M og R.. Tusinde tak... glæder mig til at hilse på jeres mis en dag... hvornår skal i udstille igen...?? vi skal til herlev til marts...

Christina... Ja det ved jeg... snakkede med hvad skal jeg kalde ham...Hmmm din bedre halvdel....LOL...

Christa... Ja men ernagien var der sq ikke rigtig sorry.. men håber da vi kan tørne sammen en anden gang...

Naja

• #17   28. jan 2007 ja tak for i går alle sammen..

det var hyggeligt.. mine katte var super søde, og fik rigtig gode udtagelser.. fås nok ikke bedre..

Tilde, selvom Mulan har næse, skal du stadig være stolt.. Du havde vasket hende super pænt, og hun var flot og opførte sig pænt ved dommeren.. Dommeren skrev jo også at hun var i pæn stand og hendes pels stod godt.. det er noget du virkelig kan bruge når du skal afsted med morfar..

Mange udstiller katte med knuder i pelsen osv..

Så du SKAL være stolt.. det er kun din anden udstilling og du har allerede styr på at få en kat i show stand..

knus

• #18   28. jan 2007 meeen det sagde jeg også i går..
    men siger det lige igen.. tihi.. ros for man ikke nok a...

• #19   29. jan 2007 Tillykke med det smiley

jeg bor tæt på køge , og kunne godt tænke miig af få udstillet en af mine katte , . Koster det noget af udstille sin kat ?

• #20   29. jan 2007 hej mary.

jeg ga 235 kr pr kat.

nogle hobby udstillinger koster kun 85 kr..mvh sanne

• #21   30. jan 2007 okay , Tak for det smiley

Kommentér på:
Udstilling I køge I går!!

Annonce