373 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hillerød Den 5 November. Hillerød Den 5 November.

Skal du der op...??

Det skal vi... og jeg glæder mig meget... Vi fik jo super kritik sidst men der var lige to ting vi skulle arbejde med, Sesse skulle blive lidt mere "fremmede" venlig og Toulouse skulle tabe sig lidt... Og de har begge klaret den opgave med bravour.... Så nu er jeg lidt spændt..

Bare lige for en god ordens skyld er dette adressen derop til

FrederikborgCentret, Frederiksborg Hallen
Milnersvej 39
3400 Hillerød

Der er Adgang for puplikum mellem 10.00 og 19.00
og prisen for indgang ligger på omkring 35-40 kr for en voksen...

Naja

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hillerød Den 5 November.
  • #1   23. okt 2006 Jeg har altså en transporter du godt må låne... og så har jeg set at når folk tager toget så har nogen af den en sække vogn kasserne er spændt på.... det andet lyder da praktisk talt umuligt.....

Men husk nu charlotte.... jeg vil meget gerne hjælpe dig hvis jeg kan..... Og så glæder mig til at se dig der oppe... endlig sig til hvis du vil låne transport kassen...

Naja

• #2   23. okt 2006 Ja vi skal der op i bil... men vi er helt fyldt op da vi har Julie med.... og hender1-2 misser med...

Kan hun slet ikke være lukket inde....?? hvad gør du så på selve udstillingen....??

Jeg regner med vi er der oppe ved halv otte tiden.
    men jeg synes det er en godt ide nå det nu er din føste gang at være der oppe i god tid... Så du har tid til at finde ud af det hele... så du ikke blir stresset. Sidst var vi der oppe da de åbnede kl 7.00.

Naja

• #3   23. okt 2006 Jeg kommer også, har valgt kun at tage Rita med syntes at Blue mangler lidt endnu. Håber at se dig og dine skønne misser Naja

• #4   23. okt 2006 Betina... Dejligt.....Jeg skal da ihvertfald kigge efter jer alt hvad jeg kan... men eller er vi jo meget nemme at finde da der ikke er så mange Bemgalere... Normalt......

Hvad mangler Blue...??

Naja

• #5   23. okt 2006 Hun mangler størrelse/fylde og ikke mindst noget pels smiley

• #6   23. okt 2006 Når ok på den måde.... LOL....

Mine skulle bare være i super stand nu har vi jo fået gjodt de ting dommeren bedte om.... så nu må vi se...

Naja

• #7   23. okt 2006 Sylfiden og jeg kommer - bare for at lære lidt om hvordan det foregår, for Sylfiden er lidt kortklippet på maven, og løber nok ikke med de store præmier :o)

Men han skal da både vaskes - dulles op - og udstilles for første gang ( for både ham og mig )

• #8   23. okt 2006 Poly.... ja det viste jeg... og for måske tusindene gang... jeg glæder mig til at se ham....

Naja

• #9   23. okt 2006 Hæ hæ ....tak............ ses

Kommentér på:
Hillerød Den 5 November.

Annonce