513 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Middelfart idag :) Middelfart idag :)

Ja, så er vi kommet hjem igen fra Middelfart og vi er så glade smiley Vi fik ikke en god placering, men som de som har læst i denne tråd ( http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=16189) ved at det regnede vi heller ikke med smiley

Tilgengæld fik vi ros på 3 gode punkter: Hendes øjne, sundhed og YES hendes temperament smiley Vi var så bekymrede for at vi ville stå med en kat der skabte sig, men hun opførte sig perfekt, og var bare så sød smiley Det syntes dommeren også, selvom han grinende konstaterede at hun pt. ligner en Russian Blue mere end en brite (pånær på øjnene).

Så tak alle jer der gav os gode råd, mht. at skrig FRI KAT og at kunne trække sig. Vi fik ikke brug for det, men det var betryggende at vide vi havde de muligheder...

Så nu venter vi et par år med at udstille hende mere smiley Så ligner hun forhåbentligt mere en brite *gg*

poteklem Cemile

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Middelfart idag :)
  • #1   22. okt 2006 hyggeligt at møde jer derude-- fandt i ud af hvad han havde skrevet *GG*

• #2   22. okt 2006 du ved den han jeg tog billeder af som var ved siden af jer.. er hende der ejer den også bruger herinde ?! eller ?!

• #3   22. okt 2006 Hej smiley

argh , ærgeligt det ikke blev en god placering , emn vis i har hygget & haft sjov med det , så det jo fint smiley hun skal nok blive til en 'ordenligt' brite en dag ;D hehe . hun ser noget lille & tynd ud , i forhold til de andre briter jeg har set smiley men det kommer vel ?

Knus . (:

• #4   22. okt 2006 Skiilotte: nej, hun er ikke herinde. Du mener ham den store flotte David von Berlioz, ikke? Som lå sammen med den hun der? Blue Haven's Odette? Hvis navnene da siger dig noget smiley Men hun er ikke herinde, men fik du ikke hendes email?
    Og jeg glæder mig til at se billederne af Røskva hos dommeren, da min kæreste fik taget nogle EKSTREMT slørede billeder *gg*

Katie: Ja, det skal nok komme smiley Kopierer lige noget ind som Røskva's opdrætter har skrevet om hende type:

"Den anden type brite (den gammeldags) er meget sent udviklet. Den vokser i højden og i kængden indtil den er ca. 1 ½ år. Da den bruger alt "krudtet" på at vokse, minder den på killinge- og ungdyrsstadiet absolut ikke om en voksen kat. Den ligner en forvokset teenager: tynd, med lange ben, lang hale, lang næse, store ører osv., og gør som regel ingen lykke på udstillinger i den alder. Den begynder først at blive bred, når den er færdig med at vokse i højden og i længden. Og den er ikke helt færdigudviklet før den er ca. 3 år. Til gengæld bliver den større. En hun ca. 5 kilo og en han ca. 7 kilo. Den har lidt længere næse og et åbent udtryk. Pelsen er den klassiske plyssede britepels."

Håber det klarede det lidt op og røskva's såkaldte "skavanker" *gg* smiley

• #5   22. okt 2006 Okay.. ;o)
    Jo jeg fik hendes mail.. har bare ikek fået sendt nogen billeder endnu.. smiley

Du skal lige sende din mail til mig hvis jeg skal sende billeder til dig.. ;o)))

• #6   22. okt 2006 Hvor er det bare godt at Røskva - og dig - fik en god oplevelse. Det er altså bare guld værd. Så skidt med placeringer m.m. - det kan nå at komme senere :o)

• #7   22. okt 2006 Gizzemissen: ja, det er det nemlig smiley Og jeg kan slet ikke fatte at vi fik at vide at hun havde et godt temperament.. hun ken nemlig godt være en gimpe nogle gange herhjemme *gg*

• #8   22. okt 2006 haha :b
    katte er vel som børn - derhjemme er 'vi' (A) heelt umuligt , men når vi er ude opføre vi os 'pænt' smiley

Kan forreste fortælle jeg fik startet på en skitse af Røskva i går aftes smiley

• #9   22. okt 2006 Lundkvist: ja det er en stor lettelse smiley Så de næste par år vil den "kun" stå på hobbyudstillinger, for det andet er spild af penge, når nu vi ved hvad vi vil få at vide smiley Så kan vi også holde hende i vanen med de udstllinger på en hyggelig måde *gg*

katie: åhh ja smiley Den glæder jeg mig godt nok til at se smiley Det bliver noget helt andet at se hende på papir som du opfatter hende smiley

• #10   22. okt 2006 Hejsa...
    Surt med placeringen, men altid dejligt med ros....

Har selv været der nede med Qaiser i dag, og han fik da CAP og blev nomineret til scenen, hvor han dog ikke fik nogle stemmer... Er bare vildt glad, første gang han er kommet på scenen, og det er bare dejligt...

• #11   22. okt 2006 Ja, jeg så ham godt smiley fik dog bare ikke kigget ordentligt på ham smiley Havde så travlt, og så bagefter skulle jeg bare slappe *gg*

Men tillykke med det hele smiley han er nu flot smiley

• #12   22. okt 2006 Takker....
    Tror også at jeg fandt ud af hvilken en der var din, men så ikke dig, eller kunne ikke kende dig fra dit billed, ved det ikke. Men det kunnne da have været hyggeligt at sige hej... -Måske i Ebeltoft...

• #13   23. okt 2006 Sussie T: Der kommer jeg desværre ikke smiley Dette var vores første og sidste udstilling i lang tid smiley Det var bare en prøve, for at se hvordan hun rent temperaments mæssigt tog det smiley

• #14   23. okt 2006 Jeg kan jo også bare læse hvad du skriver:-) hehe....
    Det er bare fjong, altd rat at have prøvet...

• #15   23. okt 2006 Ej hvor var det bare godt hun opførte sig eksemplarisk... og så at hun fik ros for sit temp det var jo det du var så nervøs for..... så tillykke med det.... Men søde pas nu på med at vent for længe med at udstille hende igen... det er ikke sikkert hun vil kune lide det når hun blir ældre hvis i ikke holder det lidt ved lige...... men det er selvfølgelig ikke sikkert....

Jeg er super glad for at hører i har haft en Positiv oplevelse...

Naja

• #16   23. okt 2006 naja: vi vil også holde det ved lige med hobbyudstillinger smiley bare ikke de rigtige, da jeg synes det er lidt spild af penge at tage på udstilling og så få det samme at vide igen smiley så hellere vente til hun rent faktisk ligner en brite smiley

Kommentér på:
Middelfart idag :)

Annonce