425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hobbyudstilling i Køge Hobbyudstilling i Køge

Så er jeg omsider kommet hjem fra dagens udstilling sammen med Desse smiley

Denne gang var det hobbyudstilling som var i Køge. Det var Norsk Skovkattering der afholdt den, og derfor var det Norske Skovkatte der var der smiley

Den dommer Desse var hos, nominerede hende til sødeste hunkilling, så jeg var lidt stolt, min lille pige skulle på scenen smiley Jeg ved godt det ikke er helt lige så svært at komme på scenen på en hobbyudstilling, som det er på en international, men jeg blev da stolt alligevel.. Hehe..
Hun vandt desværre ikke på scenen, men hun fik stadig en lille præmie med hjem smiley

Jeg ved der var andre med herinde fra som vandt på scenen, så jeg håber da at hun skriver her i tråden smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hobbyudstilling i Køge
  • #1   15. okt 2006 Nårhh ja, glemte da lige en sjov lille ting.. smiley

Jeg var den eneste der skulle op på scene selv, for at udtale min kats navn.. Hehe.. TIl dem der ikke ved det, så hedder hun: Na´zyia´s Désirée Fontain

Havde ellers glædet mig til at høre hende med mikrofonen sige det.. Hehe..

• #2   15. okt 2006 Eiiiii Tillykke..... jeg har gået hele dage og overvejet om jeg skulle tage derned men blev ening med mig selv om at der var jo ikke nogen jeg kendte derned.... blev tonny og jeg enige om at blive hjemme..... Det kunne du sq da godt have sagt søde.. så var vi kommet ned og heppet på dig og smukke pigen........ men jeg kan jo se at det gik fint uden vores hjælp.... Hobby udstilling eller ej synes jeg godt du kan værestolt... hvordan klarede hun det så på Scenen,,,,??

Naja

• #3   15. okt 2006 Hehe, Naja, jeg havde da ikke lige tænkt på at I ikke bare kom.. Hun klarede det fint på scenen, hun havde ikke noget i mod at de holdt hende og pillede ved hende.. smiley

Og mange tak MB smiley

• #4   15. okt 2006 Hej Camilla smiley

Ja jeg skal da nok skrive herinde smiley Havde næsten forudset at du havde lavet en tråd.. Først vil jeg lige sige tusind tak for idag og for hjælpen.. Rigtig pudsigt at vi lige kom til at være i bur ved siden af hinanden.. smiley Og nu kan jeg skrive under på at Desse er ligeså dejlig som jeg havde forestillet mig.. Magen til kælen kat skal man lede længe efter og det mener jeg virkelig.. Hun er SUPER dejlig..!

Ja min lille baby kom på scenen!! Er bare så stolt.. Hun blev nomineret til sjoveste farve og så gik hun hen og fik en 1. plads.. Så er det ovenikøbet vores første gang, båede mig og Mischa. Hvad skulle jeg være så nervøs over? Hehe..

• #5   15. okt 2006 Jaaaa, det var SÅ flot at Mischa fik en første plads smiley Tillykke med det.. Og din Mischa er også super sød, selv om hun var lidt højlydt.. hehe smiley

• #6   16. okt 2006 Nej nej... men vi havde været ude og bulre om lørdagen det var smens bare derfor vi gik og overvejede.....

Tillykke Tanja.... det var sq da flot....

Naja

• #7   16. okt 2006 Tak begge to..! Nu er jeg også blevet helt vild med det... Det er sgu hyggeligt og sjovt.. Også selvom man ikke vinder noget.. Regner med at vi skal med til Hillerød.. Skal lige drøfte det med kæresten idag.. smiley

Kommentér på:
Hobbyudstilling i Køge

Annonce