472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Fredericia Fredericia

Hvordan gik det Jer i Fredericia?
Vi havde en travl og til tider noget forvirrende udstilleng men vi fik da nogle gode resultater med hjem smiley

RITA
Ring 1: CACE
Ring 2: CACE, NOM (nr.6)
Ring 3: CACE

BLUE
Ring 1: EX1, BIV
Ring 2: EX1, BIV
Ring 3: EX1, BIV, NOM (nr.3)

RITA
Ring 1: EX1, BIV, NOM (nr.4)
Ring 2: EX1, BIV, NOM (nr.3)
Ring 3: EX1, BIV, BIS

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fredericia
  • #1   23. maj 2006 TILLYKKE med de flotte resultater :o))
    Star fik også nogle gode resultater

Ring 1: CAGCIB, BIV
    Ring 2: CAGCIB
    Ring 3: CAGCIB

Selve udstillingen var ikke lige noget for os, altfor forvirrende og stressende, selvom vi kun havde 1 kat med.
    Men meget sjovt at prøve :o))

• #2   23. maj 2006 Puha.... det blir ike nemt at begynde at udstille... aner ikke hvad de forskellinge ting betyder...

Naja

• #3   23. maj 2006 Naja -- Det lærer du hurtigt når du først har prøvet det et par gange :o))

• #4   23. maj 2006 Har kigget lidt på de forskellige sider ang konkurrence osv... Men jeg fatter heller ikke det meste..?? Nogle gode råd til 1. gangs udstiller... Hvor hvornår osv.. Hvilken side skal man følge osv...??
    Venligst Ditte

• #5   23. maj 2006 FLOT FLOT FLOT...
    Tillykke med de flotte resultater til jer begge..

Betina: Hvor er det bare super godt!
    Jeg synes altså bare, at Blue er SÅÅÅÅ lækker..

Ville gerne have været nede og hilse på ved udstillingen, men tiden ville ikke lige det samme.

Skal du til Tyskland i Juli?

Jeg glæder mig rigtig meget over dine flotte resultater
    og er også selv ret spændt på, hvordan det vil gå med ham den lille ny :o)

Krammer, stor hilsen og TILLYKKE fra mig smiley

• #6   23. maj 2006 Kiggede lige at der en en i Ribe i Juni....???
    Hvis jeg vil med der med min maincoon...Kan jeg det?? Og hvad skal jeg melde ham til osv,,Kasterat og bliver lige ca 10 mdr i juni(ku se det var noget med de 10 mdr)???

• #7   23. maj 2006 Har alligeret mig med Julie der også udstiller bengalere... så nu mp vi se...

naja

• #8   23. maj 2006 Vi havde også en rigtig god udstilling - omend jeg var snotforvirret de første mange timer af lørdagen. Men så besluttede jeg mig for at droppe stress og spekulationer og bare "go with the flow" - og det virkede sørme. Både Gizmo og mig grovhyggede os.

Gizmos resultater blev:
    Ring 1: Ikke placeret
    Ring 2: NOM, nr. 9
    Ring 3: NOM, nr. 10

Der var hele 13 tilmeldte huskatte hvoraf en godt nok var ABS'et fra bedømmelserne, men det var lækkert med lidt konkurrence. Det er nu engang sjovere end at stå mere eller mindre alene.

• #9   23. maj 2006 Sanne B. Tillykke med certifikaterne og BIVen. Jeg vil give dig ret i at det var en forvirrende og stressende udstilling som tog på både kattene og os smiley

Lykke mange tak. Jeg flyver stadig smiley Vi skal ikke til Tyskland i Juli. Ronja skal ikke udstilles forløbig vi regner med at hun skal pares engang til august/september og så må vi se hvornår hun igen ser godt ud smiley

Vi har planer om at komme på Dragør d. 6. august og Næstved d. 1 oktober og så er der jo verdens udstillingen. Jeg er ved at se om jeg kan overtale min mand til Ribe men det er lidt svært smiley og jeg ved heller ikke om de har lukkede for tilmelding.

Jeg glæder mig til at se din nye skovtrold og selvfølgelig også Diva men i kommer vel ikke herover?

Knus Betina

Kommentér på:
Fredericia

Annonce