Sunshine Stories - en Tica-udstilling i Givskud Løvepark 23-24/8 {{forumTopicSubject}}
http://viking-cats.dk/udstillinger/15solskinshist/
Dato: 23-24. august 2014
Sted: Danhostel - Givskud Zoo
Fra reklamen
"Vi har denne gang 12 ringe, og udstillingen afholdes i alternativ format. Det betyder, at vi har 4 dommere, som hver dømmer 3 gange i løbet af weekenden. Der er altså masser af mulighed for, at jagte titler og point til næste års Regional og International Winners!
Grundet formatet, kan vi kun have 110 entries, og der er allerede tilmeldinger fra både ind- og udland, så man skal være lidt hurtig, for at komme med.
Som altid har vi også en fabelagtig showdinner lørdag aften. Givskud Zoo disker op med "Safari-buffet", og sidst vi fik dette, var det super lækkert.
Man tilmelder sig via TOES(i-tica.com), og har man spørgsmål er man meget velkommen til at kontakte os!
OBS: Vi tilbyder desværre ikke grus til kattene på denne udstilling, så husk at tage med selv!
Vi afslutter søndagen med at fejre udstillingens top 3 katte i hver kategori! Der vil være rigtig fine kokarder hertil!
Tilmelding til showdinner sker ved at sende mig en mail på entries@viking-cats.dk. Prisen er 300 kroner pr. mand og 150 kroner for børn (3-11 år).
Vi har også fået arrangeret en løvetur i Givskud Zoo søndag morgen fra 08:30-09:30. Hvis man vil med her, koster det 160 kroner pr. person, og tilmelding foregår igen til mig på entries@viking-cats.dk
OBS:
- Seneste tilmelding til showdinner og løvetur er mandag d. 21. juli!"
Tica er især en god chance for jer med huskatte og look-a-likes da de har en HHP klasse for alle tavle løse katte, hvor der IKKE trækkes for at katten skulle minde om en racekat. Det er en rigtig god måde at give katten en udstilling debut på
Dette er et lille show med kun plads til 110 katte så klasserne bliver ikke voldsom store og dermed er chance for finale større.
Har i problemer med tilmelding så bare kontakt mig på pm eller
entries@viking-cats.dk (ticas entry clerk) så kan en af os prøve at hjælpe jer.
Jeg kommer selv med 4 katte (2 SRL+ 2 HHP) fordelt på de 2 dage.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Sunshine Stories - en Tica-udstilling i Givskud Løvepark 23-24/8